تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد:
برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اندیمشک در هفته جاری
انتخابات هیات رئیسه شورای شهر در هفته جاری برگزار می‌شود و علت به تعویق افتادن زمان انتخابات تاکنون عدم حضور اعضا بوده است
فرماندار اندیمشک گفت: انتخابات هیات رئیسه شورای شهر در هفته جاری برگزار می‌شود و علت به تعویق افتادن زمان انتخابات تاکنون عدم حضور اعضا بوده است.

پیمان جهانگیری‌نژاد اظهار کرد: انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی این شهر که به دلیل عدم اجماع نظر تاکنون به نتیجه نرسیده سه‌شنبه هفته جاری در فرمانداری این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر خلاف برخی فضاسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی عدم برگزاری این جلسه توسط فرمانداری، حضور نداشتن برخی از اعضا در شهرستان بوده است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: تاکنون دو مرتبه مقدمات جهت برگزاری انتخابات از سوی فرمانداری فراهم شده که در هر دو مورد برخی از اعضا به دلیل مسافرت یا برخی کارهای دیگر اعلام کردند که امکان حضور در جلسه برایشان مقدور نیست.

جهانگیری‌نژاد یادآور شد: برای برگزاری سومین جلسه با نظر‌سنجی صورت گرفته و اعلام رئیس شورا همه اعضا برای در این جلسه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شورا در برنامه‌ریزی و پیشبرد کارهای عمرانی و خدماتی ارائه شده توسط شهرداری، تصریح کرد: همه ما در برابر رای و اعتماد مردم مسؤول هستیم و با هر عقیده و تفکری در خدمت‌رسانی به مردم از همه توان خود استفاده کنیم.

فرماندار اندیمشک با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر، اظهار کرد: تاخیر در برگزاری این انتخابات تنها به دلیل عدم حضور برخی از اعضا شورا بوده و انتخابات صریح و قانونی و به دور از هر شائبه‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر با همدلی، وحدت و برادری و با تفکر خدمت حداکثری به مردم چند ماه باقی‌مانده به پایان دوره شورا را اتمام رسانده و کارنامه خوبی در پیشگاه مردم از خود به یادگار بگذارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار