تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
رقابت نانوایی ها باعث افزایش کیفیت نان می شود
معاون فرماندار شادگان گفت: ایحاد رقابت در بین نانوایان موجب افزایش کیفیت نان می شود
خوزنیوز: معاون فرماندار شادگان گفت: ایحاد رقابت در بین نانوایان موجب افزایش کیفیت نان می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای آرد و نان شهرستان شادگان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کالاهایی که در سبد غذایی تمام دهک‌های جامعه قرار دارد، نان است.

وی از تغییر ساعات پخت نانوایان در نیمه دوم سال خبرداد و گفت: ساعت کاری نانوایی ها بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان  شادگان تعیین می شود.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: در دوماهه تیر و مرداد ماه سالجاری تعداد 52 مورد بازرسی گروهی مشترک از نانوایان انجام شد که در نتیجه 13 پرونده تخلف تشکیل و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: 13 مورد تخلف نانوایان شامل 8 مورد کم فروشی ، 4 موردتوزیع خارج از شبکه و 1 مورد عدم رعایت امور بهداشتی بوده که به موقع براساس قانون با آنان برخورد می شود.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به شرح وظایف کارگروه آرد و نان شامل نظارت بر عملکرد نانوایان و اطلاع رسانی ، تعیین نیاز آرد نانوایان و پخت خانگی و تامین آن ، نظارت بر عملکرد اداره صنعت ،معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و بررسی قیمت تمام شده آرد تحویلی ، بر لزوم رعایت و اجرای وظایف محوله توسط کارگروه تاکید کرد.

آلبوغبیش درپایان اتحادیه نانوایان را مکلف کرد که 2 واحد از نانوایان در دو نقطه شهر در ساعات غیر از وقت تعیین شده را پخت نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار