تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام علت تامه حادثه آتش‌سوزی خودرو در محور شوشتر – اهواز
علت تامه حادثه برخورد و آتش‌سوزی خودرو پراید در محور شوشتر – اهواز، ‌عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است
رییس پلیس راه خوزستان گفت:‌ علت تامه حادثه برخورد و آتش‌سوزی خودرو پراید در محور شوشتر – اهواز، ‌عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی خودروی پراید که شب گذشته در محور شوشتر‌ـ اهواز رخ داد و در اثر آن 4 سرنشین خودرو در آتش سوختند، اظهار کرد:‌ بنا بر بررسی‌های تیم کارشناسی پلیس راه، مشخص شده که علت تامه این حادثه، ‌عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود:‌ دلیل این‌که چرا این خودرو منحرف شده و این‌که چرا راننده نتوانسته است خودرو را کنترل کند، همچنان در دست بررسی است زیرا هیچ خط ترمزی در محل حادثه باقی نمانده است و چگونگی وقوع حادثه مشخص نیست. برای ما بسیار مهم است که بدانیم سرنشینان این خودرو پیش از حادثه کجا بوده‌اند و به چه دلیل چنین حادثه تلخی برای آنان که همگی بسیار جوان بودند، رخ داده است.

دولتشاهی ادامه داد:‌ از 4 سرنشین این خودرو، ‌هویت سه سرنشین شناسایی شده و هنوز سرنشین چهارم شناسایی نشده است. متاسفانه سه قربانی شناسایی شده این حادثه متولدین سال‌های 73 و 74 و ساکن اهواز بوده‌اند.

وی با بیان این‌که طبق اعلام پزشکی قانونی، ‌علت تامه مرگ سرنشینان این خودرو در اثر سوختن در آتش بوده است،‌ گفت:‌ متاسفانه سرنشینان در هنگام وقوع آتش‌سوزی زنده بوده‌اند و تلاش کرده‌اند که خود را از آتش نجات دهند. قربانیان سعی کرده‌اند از پنجره‌های خودرو بیرون بیایند که موفق نشدند و متاسفانه در آتش سوختند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد:‌ با توجه به چنین حادثه تلخی، به صورت موکد توصیه می‌شود که رانندگان در هنگام رانندگی از هر چیزی که توجه به جلو را منحرف می‌کند، خودداری کنند، ‌باسرعت مطمئنه برانند، کلیه سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند و با طمانینه و در هنگام روز رانندگی کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار