تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع ناظران جهادکشاورزی خوزستان در مقابل این سازمان
حدود 20 نفر از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی خوزستان در اعتراض به آنچه که استخدام نشدن خود عنوان کردند صبح شنبه مقابل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در اهواز تجمع کردند
حدود 20 نفر از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی خوزستان در اعتراض به آنچه که استخدام نشدن خود عنوان کردند صبح شنبه مقابل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در اهواز تجمع کردند.

 تجمع کنندگان مدعی بودند: جهاد کشاورزی وعده برای جذب و بکارگیری آنها را داده بود اما دلایلی چون نبود بودجه این سازمان دلیل به نتیجه نرسیدن وضعیت استخدامی خود عنوان شده است.

یکی از مهندسان ناظر که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار ایرنا گفت: از سال 1390 تاکنون به ما وعده جذب در این وزارتخانه داده شده ولی هنوز اقدامی در این زمینه نشده است.

وی افزود: چند سال است که پرونده ما تکمیل و بر اساس شرایط مندرج در اساس نامه وزارت جهاد کشاورزی تایید شده اما جذب نشده ایم.

این مهندس ناظر که بیش از هفت سال سابقه کار غیر رسمی را در جهاد کشاورزی دارد بیان کرد: متاسفانه جهاد کشاورزی خوزستان نبود بودجه و نبود نیاز به نیرو را دلیل جذب نکردن ما ذکر کرده است.

یکی دیگر از این مهندسان ناظر گفت: پنج سال از تصویب قانون جذب ناظران کشاورزی می گذرد اما هنوز تکلیف ما مشخص نشده است. ناظران کشاورزی که به آنها قول جذب داده شده بیش از 6 سال سابقه دارند.

وی افزود: سالهاست به امید این استخدام مانده ایم و به خاطر آن سن ما نیز افزایش یافته است برای همین حتی دیگر ما نمی توانیم جای دیگری استخدام شویم.

بیش از 150 نفر از ناظران کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان سال 90 تا در این سازمان برای استخدام، اقدام به تشکیل پرونده کردند اما تاکنون برای آنها اقدامی نشده است.

تجمع کنندگان پس از حدود 2 ساعت تجمع مقابل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که نتیجه ای نگرفته بودند، در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تجمع کرده، و خواستار ملاقات با رئیس این سازمان برای پیگیری مشکل خود شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار