تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپاهان با خوش شانسی یک امتیاز از استقلال گرفت
مدافع جوان استقلال تیمش را مستحق پیروزی برابر سپاهان دانست و گفت: آنها بسیار خوش شانس بودند که با یک امتیاز تهران را ترک کردند.

میثم حسینی در گفتگو با مهر، در مورد دیدار استقلال برابر سپاهان ضمن بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساس و سنگینی را هر دو تیم انجام دادند و تماشاگران از این بازی زیبا لذت بردند.

وی استقلال را تیم برتر این بازی خواند و افزود: تمامی کسانی که این دیدار را تماشا کردند متفق القول هستند که استقلال به مراتب از سپاهان بهتر بازی کرد و اگر آن پنالتی نیز گل می شد، امتیاز این بازی به نام ما ثبت می شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال به غیر از آن ضربه پنالتی، موقعیت‌های دیگری نیز داشتند که متأسفانه با بدشانسی آن‌ها را از دست دادیم.

وی غیبت چند بازیکن استقلال را خوش شانسی سپاهان در این دیدار دانست و اظهار داشت: به نظر من سپاهان بسیار خوش شناس بود، به دلیل اینکه چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت غایب این دیدار حساس بودند توانست با یک امتیاز به اصفهان بازگردد.

مدافع تیم استقلال در پایان اظهار گفت: امیدوارم مقابل داماش بتوانیم با یک بازی خوب 3 امتیاز ارزشمند را از زمین حریف کسب کنیم و همچنان 3 امتیاز فاصله خود را با سایر رقبا حفظ کرده و یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداریم.
:
:
:
آخرین اخبار