تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۱۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای استاندار! رطب خورده منع رطب کی کند؟
خوزنیوز/ محمد شریف: این روزها گفتار و رفتار بعضاً متناقض استاندار خوزستان در برخی از موارد پارادوکس‌هایی را به وجود آورده که در ادامه مدیریت وی بر استان مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

آقای استاندار! رطب خورده منع رطب کی کند؟

هفته گذشته غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در همایش فرمانداران و بخشداران خوزستان خطاب به آنان گفت: نباید از  تفویض وظایف و اختیارات نگرانی داشته باشیم، تقسیم کردن باعث می‌شود تا احتمال اینکه یک امر تک‌محوره و دچار خطا شود را کاهش می‌دهد، تفویض اختیار باعث کم شدن قدرت نمی‌شود و این مشارکت سبب پخته‌تر شدن تصمیمات خواهد بود.

این اظهارات آقای استاندار در حالی است که کمتر کسی است که متوجه نشود که آقای استاندار خود به‌گونه‌ای دیگر عمل می‌کند. کافی است شما دیدارها و بازدیدهای بسیار زیاد آقای استاندار را بررسی کنید بندرت یکی از معاونین آقای استاندار را در کنار وی خواهید یافت. بسیاری از جلساتی که آقای استاندار برگزار می‌کند و مسائلی که پیگیری می‌کند وظایف اصلی معاونین و مدیران استانداری است که آقای استاندار خود ترجیح می‌دهد شخصاً خود دنبال کند.

در اینجا چند نکته مطرح می‌شود:

1- آقای استاندار اگر به چارت استانداری اعتقادی ندارند خوب بفرمایند تا اصلاح شود تا عده‌ای سرگردان نشوند.

2- اگر آقای استاندار به مدیران و کارآمدی آن‌ها اطمینان ندارند خوب همان‌طور که قبلاً گفته‌اند که طبق حجت شرعی مدیران را تغییر می‌دهند، بسم‌الله این هم حجت شرعی.

3- اگر این رفتار استاندار ادامه پیدا کند قطعاً به‌زودی شاهد جدایی مدیرانی که توانایی در حاشیه ماندن را ندارند خواهیم بود من‌جمله معاونی جدید که به ستاد استانداری پیوسته است.

4- آقای استاندار! رطب‌خورده منع رطب کی کند؟ حداقل شما که حاضر نیستید اختیاراتتان را تفویض که بالعکس برخی اختیارات دیگران را هم وام می‌گیرید، لااقل به فرمانداران و بخشدارانتان نفرمایید: «نباید از  تفویض وظایف و اختیارات نگرانی داشته باشیم...»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
3
8
برنامه دولت یازدهم نابودی خوزستان است که تا الانم خوب کار کرده ، دزدیدن آب رو انجام داد ، استاندار لایق هم گذاشته ، کارگاه هم بیکار شدن توجه کنید که 3 سال دولت یازدهم چی شد واقعا برنامه کشور برای خوزستان چیه آیا با این همه بیکار و فقیر و ......میشه امید داشت خوزستانی بیاد به روحانی رای بده ؟
دلسوزاستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
5
وقتی استاندارقدر ودلسوزوشجاعی مانندمقتدایی راکناربگذارند مسلم است ک بایدم اینطوری شود وضع استان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
0
عمراً
:
:
:
آخرین اخبار