تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد:
افزایش میزان تغییر کاربری‌های غیرمجاز در رامهرمز
مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از افزایش میزان تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد
مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از افزایش میزان تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سید محمدرضا حسنی امروز اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ اراضی زراعی شهرستان و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز، سازمان امور اراضی کشور برای پایش و برخورد با متخلفین تغییر کاربری، یک دستگاه وانت دو کابین ریچ مجهز به چراغ گردان و آژیر در اختیار جهاد کشاورزی رامهرمز قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سال‌های اخیر در اراضی درجه‌ یک شهرستان و شرایط نگران‌کننده نیازمند به نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان هستیم.

 مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: در چند ماه گذشته سطح نظارت و حفاظت جهاد کشاورزی در حوزه ده‌گردشی جدی‌تر و تمام‌وقت بوده و تلاش‌های فراوانی در این راستا توسط پرسنل آن صورت گرفته است.

وی با یادآوری سامانه 131 برای اطلاع هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز تأکید کرد: پایش مردمی همچون همیاران محیط‌زیست می‌تواند بهترین کمک در شناسایی اقدامات غیرمجاز باشد.

حسنی در پایان گفت: از تمام شهروندان به‌ویژه روستائیان تقاضا داریم تا هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی شهرستان را به سامانه 131 فوری اطلاع دهند تا ضمن برخورد با متخلفان، آینده کشاورزی این منطقه را حفظ و حراست کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار