تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد:
نارضایتی کشاورزان از عملکرد صندوق بیمه
با توجه به این‌که صندوق بیمه در پرداخت خسارات به تعهدات خود به خوبی عمل نمی‌کند، کشاورزان از عملکرد صندوق راضی نیستند و رغبت کمتری برای بیمه محصولات خود دارند
مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به آغاز کشت پاییزه از اواسط آبان‌ماه در این شهرستان گفت: پاییز امسال حدود 50 هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت پاییزه می‌رود.

سید هدایت‌الله موسوی اظهار کرد: از این میزان 17 هکتار هکتار گندم آبی، 9 هزار هکتار ذرت، 5 هکتار کلزا، 2 هزار هکتار جو و مابقی متعلق به گندم دیم است.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود 500 هزار تن محصول از کشت پاییزه کشاورزان برداشت شود، افزود: اکنون کشاورزان در حال آماده‌سازی زمین و تهیه نهاده‌های مورد نیاز برای کشت هستند و از 15 آبان‌ماه، کشت پاییزه رسماً در شهرستان آغاز می‌شود.

موسوی با اشاره به این‌که کشاورزان اندیمشک در خصوص تأمین آب کشت پاییزه مشکلی ندارند، تصریح کرد: این شهرستان با توجه به این‌که در بالادست قرار دارد و آب مورد نیاز برای کشت از حوضه رودخانه دز و کرخه تأمین می‌شود، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: کیفیت آبی که در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، مطلوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد و در زمینه تأمین آب، صحبت‌هایی با سازمان آب انجام و قراردادهایی نیز بسته شده است تا آب مورد نیاز برای کشت پاییزه کشاورزان اندیمشک تأمین شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که صندوق بیمه در پرداخت خسارات به تعهدات خود به خوبی عمل نمی‌کند، کشاورزان از عملکرد صندوق راضی نیستند و رغبت کمتری برای بیمه محصولات خود دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار