تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: خودم را فدا می‌کنم تا تیمم زنده بماند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در صورتی که مشکلات حل نشود برای زنده نگه داشتن تیم خودم را فدا می‌کنم تا مسئولان مقداری به خود بیایند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در صورتی که مشکلات حل نشود برای زنده نگه داشتن تیم خودم را فدا می‌کنم تا مسئولان مقداری به خود بیایند.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: بازی فردا (پنجشنبه) برای ما سخت و مهم است. ذوب آهن تیم قابل احترامی است و منسجم و با نظم بازی می‌کند. امیدواریم که بتوانیم با تلاش بازیکنان‌مان از این بازی سخت پیروزی خارج شویم.

وی با بیان این که در کلاس‌های AFC ثبت‌نام کرده‌ام، افزود: برای من فرقی نمی‌کند که به عنوان سرباز یا سرمربی روی نیمکت تیم استقلال خوزستان بنشینم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که حریفان آسیایی تا بن دندان مسلح هستند، ادامه‌ داد: تلاش می‌کنیم همان طور که در بازی سوپر جام مقابل ذوب آهن یک فوتبال زیبا را ارائه کردیم در بازی فردا نیز یک فوتبال تماشاگر پسند به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه ‌اضافه کرد: از ابتدای فصل سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم تا مشکلاتمان حل شود. بازیکنان تیم‌مان از باشگاه بسیار طلب دارند،  ولی با این وجود در حال تلاش برای موفقیت تیم هستند و اگر شارژ مالی شوند می‌توانند عملکرد بهتری را ارائه دهند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا پس از این بازی از سمت سرمربیگری تیم استعفا خواهید داد یا خیر؟ گفت: پس از جام حذفی با بازیکنان تیم صحبت کردم و تصمیم گرفتیم برای بازی بعدی را با تمام تمرکز به میدان برویم. حتی می‌توانستیم در جام حذفی هم مدعی باشیم. در بازی ماشین سازی و پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و بازی با ذوب آهن به عنوان سومین بازی محسوب می‌شود. تصمیم داشتم اگر مشکلات حل نشود، پس از بازی سوم مقابل ذوب آهن برای نجات تیم خودم را فدا کنم،  ولی هواداران با من تماس گرفتند و از من خواستند تا آرامش داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ‌اضافه کرد: در صورتی که مشکلات رفع شود همانند شش سال گذشته مانند یک سرباز در خدمت باشگاه استقلال خوزستان خواهم بود، اما در غیر این صورت برای زنده نگه داشتن تیم خودم را فدا می‌کنم تا مسوولان مقداری به خود بیایند.

وی در پیرامون برخی کارشناسی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس که با حواشی بسیاری همراه بود، اظهار کرد: برنامه "۹۰" می‌توانست صحنه‌های بیشتری را نشان دهد. شرایط آن گونه نبود که در برنامه "۹۰" پخش شد و مردم هم به این موضوع آگاه هستند.

پورموسوی با بیان این که در بازی استقلال خوزستان با تیم فوتبال پرسپولیس روز خوبی برای داور نبود، تصریح کرد: اشتباه داوری جزوی از بازی محسوب می‌شود. در این بازی در اسم ما میزبان بودیم، ولی شرایط میزبانی وجود نداشت و حتی موضوع ۱۰ درصد تماشاگر غیر میزبان نیز در این بازی رعایت نشده بود. انتظار داشتیم نگاه به این بازی کارشناسانه‌تر باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار