تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديركل بنادر خوزستان خبرداد:
امضاي تفاهم نامه با هدف توسعه ارتباط بين بندر و شهر
مدیرکل بنادر و دريانوردي خوزستان از امضاي تفاهم نامه ای بین استاندار خوزستان و مديرعامل بنادر كشور در راستای نظریه وزیر راه برای توسعه ارتباط بندر و شهر و رفع مشكلات مربوطه خبرداد.

عبداللهي امروز 6 آبان در حاشيه بازديد وزير راه از پروژه هاي بندر امام اظهار كرد: بندر امام رتبه نخست عملکرد بین دستگاه های اجرایی، تکریم ارباب رجوع، رتبه نخست در بين روابط عمومی هاي وزارت راه و شهرسازی و همچنین رتبه نخست HSE بنادر کشور را به خود اختصاص داده است.

وي افزود: یک هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار از مرحله اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردي برای اجرای پروژه های مختلف جذب کردیم. همچنين سه هزار و 352 متر جاده در بندر امام احداث شده است که اين اقدام مشکل ترافیک منتهی به درب خروجی کامیون ها را برطرف می کند.

عبداللهي تصريح كرد: آغاز عملیات اجرایی شناور کردن 39 فروند مغروقه، احداث دروازه ورودی و درب خروج ویژه محموله های نفتی، احداث ساختمان گاز، نصب دوربین های مداربسته و کنترل ترافیک دریایی، تعمیرات جرثقیل و شناورهای مختلف و تعمیرات اساسی اسکله 20 و سکوهای راهنمایی و ناوبری دریایی از دیگر پروژه های تعریف شده در بنادر است.

وي عنوان كرد: یک هزار و 443 میلیارد تومان پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده كه احداث دو پست اسکله و افزایش ظرفیت پذیرش کالا از جمله این سرمایه گذاری ها است.

 عبداللهي بيان كرد: 883 میلیارد تومان پروژه  در اداره کل بنادر و دریانودری خوزستان در دست اجرا است که اعتبار آن از محل سازمان بنادر کشور تأمین شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار