تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر در بازدید از کشتی‌سازی اروندان تاکید کرد:
لزوم حذف موانع موجود در مسیر احیای کشتی‌سازی اروندان
باید تمامی موانع شرکت کشتی‌سازی اروندان برای ایجاد اشتغال، انجام پروژه‌ و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و کسب درآمد در سطح منطقه برداشته شود
امام جمعه خرمشهر گفت: باید تمامی موانع شرکت کشتی‌سازی اروندان برای ایجاد اشتغال، انجام پروژه‌ و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و کسب درآمد در سطح منطقه برداشته شود.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی، صبح امروز در بازدید از کارخانه کشتی‌سازی اروندان در خرمشهر، اظهار کرد: امروز از پروژه‌های بزرگ پل شناور و شناورهای کاتاماران بازدید کردیم و باعث خرسندی بود که این شرکت مجددا به مدار تولید و اشتغال و اقتصاد منطقه بازگشته است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت جدید این شرکت در دور جدید راه‌اندازی افزود: در مدتی که مدیریت جدید برای این شرکت بر روی کار آمده است، شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم و زمینه‌های اشتغال نفرات بومی نیز به نحو احسن ایجاد شده است.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: مسؤولان کشوری باید از صنایع داخلی همچون کشتی‌سازی اروندان حمایت و در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: باید تمامی موانع پیش و روی شرکت کشتی‌سازی اروندان برای ایجاد اشتغال، انجام پروژه‌ و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و کسب درآمد در سطح منطقه برداشته شود و در این راستا نیز هر کمکی که از دست مسؤولان امر بر می‌آید نباید در انجام آن دریغ شود.

کشتی‌سازی اروندان یکی از هفت سازنده شناور‌های کاتاماران د ر دنیا به شمار می‌رود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار