تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرش برهاني:در نيم فصل دوم جبران مي‌كنيم/فولاد را مي‌بريم تا حرف و حديث‌ها از بين برود

مهاجم تيم استقلال مي‌گويد كه در فصل جاري به دليل محروميت‌ها و مصدوميت‌ها نتوانسته عملكرد مورد انتظارش را نشان بدهد و در نيم فصل دوم اين مسئله را جبران مي‌كند.

آرش برهاني در گفت‌و‌گو با ايسنا ، در مورد شرايط استقلال براي رويايي با فولاد خوزستان اظهار كرد: ‌فكر نمي‌كرديم كه مقابل دو تيم مس و فجرسپاسي شكست بخوريم. اين اتفاق را برابر فولاد جبران مي‌كنيم. فولاد تيم خوبي است و مربي خوبي هم دارد. بازيكنان فولاد هم به دليل اينكه در اهواز چهار گل به آن‌ها زديم انگيزه زيادي دارند تا جبران كنند. اما در مجموع بازي مشكلي برابر فولاد داريم.

برهاني در ادامه بيان كرد: در اين هفته تمرين‌هاي خوبي داشتيم و شرايط مناسبي را به دست آورديم. تمام سعي و تلاش‌مان را مي‌كنيم كه 3 امتياز اين بازي را كسب كنيم تا حرف و حديث‌هايي كه در مورد تيم زده مي‌شود از بين برود.

وي افزود: در حال حاضر شرايط چندان خوبي نيست كه البته فكر مي‌كنم با نخستين بردي كه به دست بياوريم به شرايط مناسب برسيم.

مهاجم استقلال در ارزيابي از وضعيت خود در فصل جاري ليگ برتر گفت: فكر مي‌كنم كه اين فصل فقط حدود 11 بازي انجام دادم. مصدوميت‌ها و محروميت‌هايي كه وجود داشت باعث شد كه نتوانم صددرصد چيزي كه مي‌خواهم را انجام بدهم. اما در نيم فصل دوم تلاش مي‌كنم كه جبران كنم و به چيزي كه انتظارم است برسم.

:
:
:
آخرین اخبار