تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اهواز خواستار شد؛
شکایت از پیمانکار ورزشگاه الغدیر اهواز
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مشکلات ساختاری در برق ورزشگاه الغدیر اهواز خواستار شکایت از پیمانکار این طرح و جبران نقص فنی آن شد
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مشکلات ساختاری در برق ورزشگاه الغدیر اهواز خواستار شکایت از پیمانکار این طرح و جبران نقص فنی آن شد.

علی مظفری چهارشنبه در نشست هماهنگی دربی خوزستان که در سرسرای جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد، با بیان اینکه شرایط این ورزشگاه زیبنده خوزستان نیست اظهار کرد: مشکلاتی که در برق ورزشگاه الغدیر وجود دارد ناشی از نقص در اجرای این طرح است و هیات فوتبال استان باید با طرح شکایت در مراجع قضایی نسبت به پیگیری این مساله اقدام کند.

وی با تاکید بر جلوگیری از تضییع منابع بیت المال افزود: به طور قطع دادگاه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد و پیمانکار مکلف به بازسازی طرح می شود.

مظفری با بیان اینکه قرار است اعتباری برای رفع مشکلات ورزشگاه الغدیر اختصاص یابد اظهارکرد: زمین اطراف ورزشگاه بر اساس دستور استاندار باید به چمن و فضای سبز تبدیل شود.

وی تاکید کرد: اورژانس نیز باید در زمان بازی در ورزشگاه مستقر شود.

* پاکسازی سنگ ها برای بازی بی تماشاگر

رئیس هیات فوتبال خوزستان نیز در این نشست گفت: زمان بازی دربی خوزستان به دلیل تامین نشدن روشنایی ورزشگاه تغییر کرد و از ساعت 17 و 40 دقیقه روز جمعه آینده به ساعت 15 موکول شد.

عبدالکاظم طالقانی با انتقاد از مشکلات روشنایی در این ورزشگاه افزود: به دلیل مشکلاتی که در زمان ساخت ورزشگاه اتفاق افتاده، سیستم برق دچار نقص است و همین مساله باعث شده که اعلام کنیم نمی توانیم روشنایی مورد نیاز بازی را تامین کنیم.

به گفته وی، مشکلات برق این ورزشگاه باعث قطع و اختلال برق کیانشهر نیز شده است.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد برای برگزاری دربی خوزستان گفت: سنگ های اطراف محوطه را جمع آوری کردیم اما پس از بارندگی، دوباره مقداری سنگ در اطراف پراکنده شده است.

طالقانی اظهار کرد: نقطه ضعف ما استفاده ناصحیح تماشاگرنماها از این سنگ هاست که باعث ایجاد مشکل برای ارگان های دولتی می شود.

بر اساس این گزارش، بازی تیم های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر جمعه در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود.

این بازی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود. حوادثی که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داد، باعث محرومیت این تیم شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار