تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسین‌زاده در حاشیه بازدید از اولین درمانگاه فرهنگیان استان:
راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان خوزستان موجب افزایش رضایت‌مندی می‌شود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان موجب افزایش رضایت‌مندی فرهنگیان از آموزش و پرورش می‌شود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان موجب افزایش رضایت‌مندی فرهنگیان از آموزش و پرورش می‌شود.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده، امروز در حاشیه بازدید از اولین درمانگاه فرهنگیان استان، اظهار کرد: بسیار خرسندم که  آموزش و پرورش خوزستان با حساسیت بسیار، پیگیر ارائه خدمات پزشکی و رفاهی به فرهنگیان استان است.

وی  با اشاره به اینکه این مجموعه علی‌رغم نبود اعتبارات احداث  شده است، افزود: این محل تا پیش از احداث درمانگاه، غیرقابل استفاده بود و اکنون با تلاش‌های انجام‌شده و از محل کمک‌های خیرین به یک مجتمع تخصصی پزشکی با امکانات کامل تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: این مجموعه پزشکی از کلیه استانداردهای لازم  برخوردار است و مطمئناً راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای با خدمات متنوع پزشکی، رضایت‌مندی فرهنگیان خوزستان را به همراه دارد.

حسین‌زاده افزود: در این درمانگاه خدمات شبانه‌روزی اورژانس، آزمایشگاه، دندان‌پزشکی و فیزیوتراپی به بیماران ارائه می‌شود؛ همچنین بیماران می‌توانند از خدمات تخصصی پزشکان متخصص نیز در نوبت عصر استفاده کنند و بنا به گفته مسئولان این درمانگاه در آینده خدماتی نظیر رادیولوژی و سونوگرافی نیز به این مرکز اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این درمانگاه در آینده نیز توسعه بیشتری پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه درمانگاه فرهنگیان به معلمان، دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش خوزستان خدمات تخصصی پزشکی ارائه می‌دهد، سایر شهروندان نیز می‌توانند با مراجعه به این درمانگاه از خدمات آن بهره ببرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار