تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هاشمی زاده خبرداد:
تدوین سند راهبردی عمرانی خوزستان در آینده‌ای نزدیک
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان از تدوین سند راهبردی عمرانی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان از تدوین سند راهبردی عمرانی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فرامند هاشمی زاده در این باره اظهارکرد: مجموعه اقداماتی که باید برای تدوین این سند در نظر گرفته شود شامل هدفگذاری، تعیین استراتژی و نظارت مستمر در اجرا است.

وی با اشاره به لزوم تشکیل واحد آمار و برنامه‌ریزی افزود: به منظور هدایت فعالیت عمرانی در مسیر صحیح و اصولی و موثر در ارتقای رضایتمندی مردم استان در حوزه عمرانی از جمله پروژه‌ها، تفاهم‌نامه‌ها، اعتبارات و غیره، واحدی با ساختاری منظم مبتنی بر قوانین و ضوابط و دستورالعمل‌های به‌‌روزشده و همچنین نیروهای متخصص تشکیل خواهد شد که این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و تجربی دفتر فنی استانداری در این خصوص بسیار مناسب است و با اتکا بر این ظرفیت‌ها و وجود واحدهای تخصصی مانند ترافیک، حقوقی، قراردادها، شهرسازی، معماری و نظارت و برنامه‌ریزی می‌توان اقدامات مناسبی را انجام داد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به مسئولیت حوزه عمرانی در قبال ایجاد رضایتمندی برای شهروندان گفت: یکی از مواردی که سبب به وجود آمدن رضایتمندی بین شهروندان می‌شود ایجاد محیطی با خدمات و امکانات مناسب به همراه ایجاد فضای سبز مناسب با رعایت اصول فنی است.

وی گفت: سلامت اداری در حوزه عمرانی برای ما یک اصل است و این امر از طریق بکارگیری نیروهای کارآمد و متعهد و نظارت دقیق حاصل می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار