تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک طرح خوزستانی در میان برگزیدگان جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر
طرح پهپاد خورشیدی شرکت داناسازان صنعت افق مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه صنعت نفت در میان ۱۶ طرح فناور برگزیده دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر قرار گرفت
یک طرح خوزستانی در میان برگزیدگان جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیرطرح پهپاد خورشیدی شرکت داناسازان صنعت افق مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه صنعت نفت در میان ۱۶ طرح فناور برگزیده دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر قرار گرفت.

طرح‌های منتخب در این جشنواره برای داوری نهایی و انتخاب سه طرح برتر در نمایشگاه جشنواره شرکت خواهند کرد.

سیروس وطنخواه دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر از پنجم بهمن ماه، گفت: در این جشنواره 16 طرح منتخب در حوزه انرژی‌های آب، باد، خورشید، زیست توده و پیل سوختی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در روزهای سه‌شنبه وچهارشنبه 5 و 6 بهمن ماه جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو حوزه «اختراع و نوآوری» و «طرح‌های توسعه‌ای کاربردی» برگزار خواهد شد.

وطنخواه ادامه داد: در این دوره از جشنواره بیش از 130 طرح به دبیرخانه ارسال شده است که از بین آن‌ها 16 طرح در حوزه انرژی‌های آب، باد، خورشید، زیست توده و پیل سوختی انتخاب شد.

وی خاطر نشان کرد: در طی دو روز برگزاری جشنواره، تیم‌ها به ارائه طرح‌های خود برای هیأت داوران و نیز مراجعه‌ کنندگان می‌پردازند که از این بین به سه تیم برتر در هر حوزه جوایزی اهدا می‌شود.

به گفته وی 28 مورد از طرح‌های ارسالی به صورت ایده و در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

رییس دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزاری پنج کارگاه و 6 دوره آموزشی را از برنامه‌های جنبی این جشنواره دانست و یادآور شد: در بخش نمایشگاهی طرح‌های منتخب در ۱۶ غرفه ارائه می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار