تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکالمه عجیب داور و سعداوی پس از پنالتی جنجالی دیدار فولاد - سیاه جامگان
فریسات: داور به سعداوی گفت "اشتباه کردم، از این پنالتی بگذر"!
مربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید سعداوی هیچ وقت به داور نگفته که پنالتی فولاد اشتباه بوده و تنها تصمیم نهایی را به خود داور سپرد
مربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید سعداوی هیچ وقت به داور نگفته که پنالتی فولاد اشتباه بوده و تنها تصمیم نهایی را به خود داور سپرد.

عزیز فریسات درباره اتفاقات این دیدار اظهار کرد: داور زمانی که پنالتی را اعلام کرد، به سمت سعداوی آمد و گفت من اشتباه کردم و به خاطر من از این پنالتی بگذر. سعداوی هم گفت من به دنبال این نیستم که با این مسائل پیروز دیدار شوم و می‌خواهم مردانه امتیاز بگیرم و به داور گفت که تصمیم نهایی را خودش بگیرد و هر چیزی که درست است انجام دهد.

او با بیان اینکه سعداوی پس از این دیدار به باشگاه می‌رود تا استعفای خود را به مدیران فولاد ارائه کند، درباره تصمیم بازیکنان مبنی بر عدم شرکت در لیگ برتر تا اطلاع ثانوی گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و این تصمیم آن‌ها احساسی بوده است.

مربی تیم فوتبال فولاد درباره اعتراض‌های تماشاگران و درگیری آن‌ها با نیروهای امنیتی حاضر در استادیوم عنوان کرد: بالاخره تیم آن‌ها متضرر شده است. همه جای ایران اعتراضات تماشاگران شدیدتر از این است. مگر می‌شود داور تصمیمی را گرفته و بعد از یک دقیقه آن را تغییر دهد و از سعداوی خواهش کند تا این تصمیم او را قبول کند؟ این را بگویم که سعداوی هیچ وقت این تصمیم را قبول نکرد و تصمیم نهایی را به داور سپرد. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است ولی در این دیدار تیم داوری در بازی تاثیر گذاشت ولی کادر فنی ما تاثیری در نتیجه‌ی این دیدار نداشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار