تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۱۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تبم فوتبال بانوان همیاری:
بردیم ولی خوب نبودیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان گفت: با وجود این که برابر استقلال خوزستان نتیجه گرفتیم ولی خوب کار نکردیم.

سمیه کبیری در خصوص پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: امروز با وجود این که نتیجه گرفتیم ولی خوب کار نکردیم. تیم مقابل در انهتای جدول قرار داشت و شاید بازیکنانم فکر می کردند که برنده این بازی هستند.

وی افزود: در 20 دقیقه پایانی نیمه دوم، تغییر تاکتیکی داشتیم و تواستیم در حالی که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 دنبال می شد، دو گل دیگر بزنیم و پیروز شویم.

سرمربی گرگانی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان گفت: به حریف تبریک می گویم. استقلال خوزستان، تیمی جدید و نوپا است و امیدوارم مسوولان خوزستانی آن را حفظ کنند. این تیم از شاکله خوبی برخوردار است. خوزستان در فوتبال آقایان تیم های خوبی دارد و ان شاءالله در بخش بانوان نیز بتوانند از استعدادهای شان بهره ببرند.

وی در پایان گفت: من از بازی سوم به تیم همیاری اضافه شدم و متاسفانه تیم بسته شده بود و در عمل انجام شده قرار گرفتم. در نیم فصل دوم یکسری تغییر و تحولات داشتیم و البته دو بازیکنم نیز به تیم های دیگری رفتند. ما تاکنون 5 امتیاز را به خاطر بدشانسی از دست داده ایم و در حال حاضر پنجم هستیم. برنامه داریم که بتوانیم جزو چها رتیم بالایی جدول رده بندی قرار بگیریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار