تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۴۱۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز:
مشکل استقلال خوزستان با پول‌های مقطعی حل نمی‌شود
سعی می‌کنیم به زودی مبلغ یک میلیارد تومان دیگر به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت کنیم ولی مشکلات تیم با این پول‌ها حل نمی‌شود و باید وضعیت مالکیت و اسپانسر آن مشخص شود
عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سعی می‌کنیم به زودی مبلغ یک میلیارد تومان دیگر به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت کنیم ولی مشکلات تیم با این پول‌ها حل نمی‌شود و باید وضعیت مالکیت و اسپانسر آن مشخص شود.

همایون یوسفی در خصوص مشکلات مالی که استقلال خوزستان با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: مشکل استقلال این است که با توجه به این که مالکیت گروه ملی فولاد مشخص نبوده، نمی‌توانستند به این باشگاه خیلی پول بدهند که البته من این توجیه را قبول ندارم، چرا که با همین وضعیت، سال گذشته نیز مدیران قبلی گروه ملی فولاد هزینه‌های تیم را تامین می‌کردند ولی متاسفانه با تغییر مدیریت کارخانه، این رویکرد تغییر کرد.

وی افزود: این که می‌گویند وضعیت کارخانه خوب نیست را قبول داریم ولی در سال گذشته نیز وضعیت کارخانه تقریبا به همین شکل بود و به نظرم شاید دوستان گروه ملی و بانک ملی تمایل زیادی به تیم‌داری ندارند و شاید ریشه اصلی موضوع نیز همین باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر قوه قضاییه ورود کرده و مالکیت گروه ملی را به بانک ملی سپرده است و به نظر می‌رسد که مشکل قانونی هم وجود نداشته باشد و می‌شود بودجه‌های خوبی را به استقلال خوزستان اختصاص داد. ما هم به عنوان نماینده مردم به جد پیگیر این موضوع هستیم.

وی بیان کرد: تاکنون مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت شده است و سعی می‌کنیم به زودی نیز مبلغ یک میلیارد تومان دیگر به این باشگاه پرداخت کنیم ولی مشکلات تیم با این پول‌ها حل نمی‌شود و باید وضعیت مالکیت و اسپانسر تیم مشخص شود. امیدواریم این تیم تا پیش از مسابقات آسیایی شارژ مالی شود.

وی افزود: ما در حال وارد کردن فشار برای کمک به استقلال خوزستان هستیم و ان‌شاءالله مسوولان بانک مالی کشور هم به خودشان بیایند، در غیر این صورت از اهرم‌های قانونی‌مان استفاده می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار