تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۴۱۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علیشائی خبر داد:
برگزاری مسابقات بین‌المللی کبدی در خرمشهر
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کبدی به میزبانی خرمشهر خبر داد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کبدی به میزبانی خرمشهر خبر داد.

مظفر علیشائی اظهار کرد: ‌پیرو تفاهم نامه‌ای که مدتی پیش با فدراسیون کبدی عراق منعقد کردیم، تصمیم گرفتیم به مناسبت دهه فجر چنین رقابت‌هایی را در استان خوزستان برگزار کنیم و سال به سال نیز بر تعداد کشورهای شرکت کنندگان آن بیفزاییم تا این رویداد بین‌المللی جای خود را از نظر فنی و تبلیغاتی، در تقویم ملی و بین‌المللی تثبیت کند.

وی افزود: بر همین اساس امسال با هماهنگی که با فدراسیون کبدی ایران داشتیم اقدام به برگزاری این رویداد کردیم و با توجه به مکاتبات فدراسیون ایران با کشورهای عراق، ‌پاکستان، ‌افغانستان و چند کشور دیگر قرار بر این شد که تیم‌ملی افغانستان، تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان عراق، تیم‌ملی جوانان ایران و تیم‌های اروند خرمشهر و خوزستان در مسابقات بین‌المللی پیش‌رو شرکت کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که 23 بهمن‌ماه ورود تیم‌ها به استان خوزستان است، گفت:‌ مسابقات نیز از روز یک‌شنبه (24 بهمن‌ماه) به مدت سه روز در خرمشهر برگزار می‌شود که رییس فدارسیون و مسوولان شهری و استانی نیز حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این‌که شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و در کل استان خوزستان، از مدیریت توانمندی برخوردار هستند و ما سابقه و تجربه برگزاری چنین رویدادهای بین‌المللی را در استان داشته‌ایم، دغدغه خاصی برای برگزاری این رقابت‌ها در شهرستان‌های آبادان وخرمشهر نداریم و ظرفیت مدیریت این دو شهرستان بالا است. با هماهنگی که از یک ماه پیش نیز با مسوولان شهرستان خرمشهر داشته‌ایم، خوشبختانه هیچ دغدغه و کمبودی وجود ندارد.

علیشائی گفت: ‌چشم‌انداز ما این است که این رقابت‌ها را با عنوان "مسابقات بین‌المللی کبدی فجر اروند" در تقویم بین‌المللی به ثبت برسانیم تا بتوانیم هر سال نیز بر کیفیت آن بیفزاییم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ با توجه به پتانسیل کبدی که در استان وجود دارد، قرار است در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی، دو خانه کبدی در شهرستان‌های خرمشهر و اهواز با حضور رییس فدراسیون افتتاح شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار