تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
پاکسازی مدارس از گردوخاک امروز به اتمام می‌رسد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز پاکسازی مدارس در 20 منطقه آموزشی درگیر پدیده گردوغبار از ساعت 12 امروز، گفت: اگر حادثه غیرمترقبه‌ای اتفاق نیافتد، مدارس فردا (اول اسفندماه) آماده پذیرش دانش آموزان خواهند بود
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز پاکسازی مدارس در 20 منطقه آموزشی درگیر پدیده گردوغبار از ساعت 12 امروز، گفت: اگر حادثه غیرمترقبه‌ای اتفاق نیافتد، مدارس فردا (اول اسفندماه) آماده پذیرش دانش آموزان خواهند بود.

محمد تقی زاده در خصوص روند پاکسازی مدارس از گردوغبار، اظهار کرد: از ساعت 12 ظهر به رؤسای نواحی چهارگانه اهواز و مناطق درگیر پدیده ریزگردها اطلاع داده شد که با نهایت تلاش و یک بسیج عمومی برای پاکسازی مدارس اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش رؤسای ادارات از روند کار، امیدوار هستیم که پاکسازی کلاس‌های درس و فضاهای آموزشی در سطح استان امروز به پایان برسد و دانش آموزان از فردا سر کلاس‌های خود حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برای تسریع کار علاوه بر سرایدار نیروهای خدمتگزار و آزاد نیز به کار گرفته شده‌اند، گفت: در صورتی که دوباره حادثه غیرمترقبه‌ای اعم از قطعی آب و برق رخ ندهد، مدارس فردا آماده حضور دانش آموزان هستند.

تقی زاده تصریح کرد: در صورت وقوع هرگونه شرایط پیش بینی نشده و نیاز به تعطیلی مدارس، باتوجه به مصوبه ستاد بحران استان، فرمانداران در این خصوص تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار