تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان بزرگ دزفول بخش روان پزشکی مردان ندارد
بیمارستان بزرگ دزفول که علاوه بر جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان به بیماران شهرهای شمال خوزستان خدمات درمانی ارائه می کند از بخش روان پزشکی مردان محروم است
بیمارستان بزرگ دزفول که علاوه بر جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان به بیماران شهرهای شمال خوزستان خدمات درمانی ارائه می کند از بخش روان پزشکی مردان محروم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز یکشنبه نبود بخش روان پزشکی مردان را یکی از خلاهای بیمارستانی در این شهرستان عنوان کرد و گفت:مجوز 20 تخت بخش روان پزشکی مردان در بیمارستان دزفول اخذ شده و در حال آماده سازی است.

مهرداد کلانتریان افزود:عملیات آماده سازی و تجهیز این بخش آغاز شده و پیش بینی می شود در نیمه نخست سال آینده آماده بهره برداری شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول به دیگر فعالیت های درحال اجرا در بیمارستان بزرگ این شهر اشاره کرد و از راه اندازی دستگاه MIR دولتی خبر داد و گفت: تا پایان امسال این دستگاه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در بیمارستان بزرگ دزفول راه اندازی می شود.

کلانتریان در ادامه به اجرای طرح 247 در بیمارستان دزفول در راستای کاهش عوارض بیماران قلبی اشاره کرد و گفت:این طرح به معنای پذیرش و درمان 24 ساعته و شبانه روزی بیماران قلبی در هفت روز هفته می باشد.

وی گفت:با اجرای این طرح در مدت چهار ماه اخیر 110 بیمار قلبی از خدمات درمانی بهره مند شدند ضمن اینکه اجرای این طرح عوارض ناشی از بیماری های قلبی را تا حد زیادی کاهش داده است.

کلانتریان افزود:در این طرح در کلیه ساعات روز بیمارانی که دچار سکته های قلبی می شوند در اتاقی نگهداری شده و آنژیوگرافی می شوند تا عروق قلب باز شوند و عوارض ناشی از بیماری های قلبی به حداقل برسد.

بیمارستان بزرگ دزفول علاوه بر جمعیت 500 هزار نفری دزفول به حدود 2 میلیون بیمار شهرهای شمالی خوزستان و جنوبی لرستان و ایلام خدمات درمانی ارائه می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار