تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۴۳۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کار آفرین شادگانی نخستین تولیدکننده وسایل بازی پلی اتیلن در خوزستان
نخستین تولید کننده وسایل تفریحی پلی اتیلنی استان خوزستان در شهرستان شادگان، نیازهای 70 شهر این استان را به وسایل تفریحی با جنس پلی اتیلن تامین می کند
نخستین تولید کننده وسایل تفریحی پلی اتیلنی استان خوزستان در شهرستان شادگان، نیازهای 70 شهر این استان را به وسایل تفریحی با جنس پلی اتیلن تامین می کند.

کارآفرین در واقع نیروی محرکه اصلی در توسعه اقتصادی است و نقش کارآفرین نوآوری است ارائه کالایی جدید، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت از فعالیت های کارآفرینان است.

کارگاه عبدالله منتصریان کارآفرین شادگان در روستای صفرا مقدمه دهستان بوزی بخش مرکزی شهرستان شادگان قرار دارد و توانسته علاوه بر کارآفرینی برای 11 نفر شغل مستقیم و چهار نفر شغل غیرمستقیم ایجاد کند، به ویژه شهرداری ها و دهیاری ها را به وسایل بازی از جمله باکس زباله، میز و صندلی تامین کند.

عبدالله منتصریان مدیر گارگاه ' توانکار شادگان' گفت:این کارگاه تولیدی توانسته است نیاز های 70 مرکز از جمله شهرداری، بخشداری، دهیاری، مهدکودک و مدرسه به وسایل بازی پلی اتیلن در استان خوزستان را تامین کند.

وی بیان کرد:سال 94 با پذیرش ریسک کار و توکل به خدا، اعتماد به نیروی فعال و توانمند کاری، کار را در گارگاهی در روستای بوزی بخش صفرا مقدم با یک کارگر آغاز کردم و امروز برای 11 نفر به صورت ثابت در روستا شغل ایجاد شده است.

منتصریان گفت:کارگاه تولیدی توانکار شادگان برای نخستین بار در استان خوزستان این کالا را به بخش های رفاهی و تفریحی ارائه داده است.

این تولید کننده در خصوص تمایز این کارگاه با سایر مراکز تولید وسایل بازی در استان بیان داشت: این کالا در کارگاه توانسته با نوآوری در طرح ها بخشی از نیازهای بیمارستان های منطقه را به مبلمان و صندلی تامین کند.

وی با اشاره به موقعیت مکانی این کارگاه بیان کرد: قرار گرفتن این کارگاه در روستای صفرا مقدم بخش بوزی شهرستان شادگان با هدف رونق اقتصادی این منطقه و باعث ماندگای اهالی روستا در منطقه شده است.

وی گفت:این کارگاه توان تولید بیشتر با توجه به نیاز بازار را دارد و به ساخت ایستگاه انتظار مسافر برای دهیاری ها و شهرداری های استان اقدام کرده است.

منتصریان بر حمایت از تولید داخل استان و استفاده از توانمندی نیروهای بومی تاکید کرد، در صورت حمایت بیشتر، توان تامین تمامی نیازهای استان به وسایل بازی و تفریحی را داریم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار