تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۴۴۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهانگیری در فرودگاه دزفول:
خوزستان كانون اصلي توسعه بخش‌هاي مختلف اقتصادي كشور است
استان خوزستان به واسطه داشتن صنایع مختلف و کشاورزی يكي از استان‌هايي كه مي تواند نقش كليدي در رونق توليد و اشتغال زايي ايفا كند
معاون اول رييس جمهور با اشاره به شعار امسال گفت: استان خوزستان به واسطه داشتن صنایع مختلف و کشاورزی يكي از استان‌هايي كه مي تواند نقش كليدي در رونق توليد و اشتغال زايي ايفا كند.

اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش در بدو ورود به فرودگاه دزفول در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان یکی از استان‌های مهم و کلیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

وی گفت: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کشور ایفا کردند و استان خوزستان از جهات مختلف دارای اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فردی است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان خوزستان در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: استان خوزستان قلب تپنده توسعه ایران و کانون اصلی توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: خوزستان دارای قابلیت‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

جهانگیری افزود:  استان خوزستان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و صنایع بزرگ نظیر پتروشیمی و فولاد نقش موثری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش اصلی تولیدات نفت و گاز کشور در استان خوزستان است که این موضوع جایگاه ویژه این استان را نشان می‌دهد.
 
وی همچنین با اشاره به ویژگی های فرهنگی و تاریخی این استان افزود:معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال گفت: خوزستان از جمله استان‌هایی است که می‌تواند نقش مهم و کلیدی در رونق تولید و اشتغال زایی ایفا کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
آقای جهانگیری با حلوا حلوا گفتن دهن مردم خوزستان شیرین نمیشود زخمها و آلام این مردم و استان اینقدر زیاد است و حرف های بی عمل فروان که هیچ امید و نشاطی را برای مردم به ارمغان نمیآورد خوزستان گاو شیردهی است که به دیگران شیر می دهد و به خودی ها لگد میزند . کو سهم نفت ؟ اگر توزیع ثروت بر اساس عدالت بود و در خزانه و بانک ها انباشت نمیشد شاهد اختلاس های وحشتناک مقامات و مدیران فاسد نبودیم.
:
:
:
آخرین اخبار