تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال اهواز سرمربی دیگری معرفی کرد
تیم فوتبال استقلال اهواز که به لیگ دسته دو کشور سقوط کرده است، سرمربی خود را برای چهار دیدار باقی مانده در لیگ یک مشخص کرد
تیم فوتبال استقلال اهواز که به لیگ دسته دو کشور سقوط کرده است، سرمربی خود را برای چهار دیدار باقی مانده در لیگ یک مشخص کرد.

ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال اهواز با تایید این خبر، اظهار کرد: پس از جدایی سیاوش بختیاری زاده، علی حنطه را به عنوان سرمربی آوردیم که البته با او قرارداد نبسته بودیم و بعد هم که او رفت. پس از او نیز بابایی، مربی تیم وظایف سرمربی را انجام می داد.

وی بیان کرد: پس از این که آقای صادقی را هم به عنوان مدیرعامل انتخاب کردم، او به من گفت که می خواهد آقای مسعود نوروزی را برای چهار بازی باقی مانده به عنوان سرمربی کنار تیم بگذارد و من هم گفتم نسبت به وی شناختی ندارم و اگر خود شما شناخت دارید، مشکلی نیست. بر این اساس نوروزی روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و بابایی هم به عوان مربی کنار وی کار می کند.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: به هر حال من از زمانی که صادقی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردم به او در خصوص سرمربی و بازیکنان اختیار تام دادم و در کار او دخالتی نمی کنم، هر چند که خود او در رابطه با انجام کارها با من مشورت می کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار