تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۶۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی سردار شاهوار پور؛
جزئیات دستگیری عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی اهواز اعلام شد
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج) استان خوزستان، جزئیات بیشتری از دستگیری عوامل شهادت دو نفر از ماموران نیروی انتظامی اهواز را اعلام کرد
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج) استان خوزستان، جزئیات بیشتری از دستگیری عوامل شهادت دو نفر از ماموران نیروی انتظامی اهواز را اعلام کرد.

سردار حسن شاهوار پور با اعلام خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در اهواز شد، گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز ۲۶ اردیبهشت ماه موفق شدیم که عوامل این گروه تروریستی وابسته را که در حال خروج از کشور بود، را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: در یک درگیری موفق به دستگیری این تیم تروریستی شدیم که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند.

سردار شاهوار پور بیان کرد: دستگیری این عوامل تروریستی، هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که در واقع مظلومانه توسط عوامل تروریستی وابسته به ضد انقلاب خارج از کشور به شهادت رسیدند. این هدیه را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم. انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج) استان خوزستان در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشان بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ظبط شده است.

 ۲۵ اردیبهشت ماه، در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری ۲۲ اهواز به شهادت رسیدند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
مدافعان حرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
15
دست مریزاد جان برکفان نیروی انتظامی. اجرتان سلامتی و سرافرازیتان باشد.
:
:
:
آخرین اخبار