تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگاه طراحی، نصب و عیب یابی پنل‌های خورشیدی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد
خوزنیوز: کارگاه طراحی، نصب و عیب یابی پنل‌های خورشیدی جهت بالا بردن توانایی دانشجویان جهت خود اشتغال‌زایی و همچنین بالابردن مهارت‌های عملی دانشجویان برای ورد به بازار کار  در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

در این کارگاه 24 ساعته دانشجویان ضمن آشنایی با مباحث تئوری پنل‌های خورشیدی به صورت عملی چندین نمونه سیستم پنل‌ خورشیدی از جمله چراغ راهنمایی خورشیدی و شارژر خورشیدی را مورد آزمایش قرار دادند. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت شرکت و انجام امور اداری برای ثبت نیروگاه خورشیدی نیز در اختیار دانشجویان شرکت کننده در این دوره قرار گرفت.

این کارگاه با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و همکاری شرکت برسام نیروی خاوران، توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته اول خرداد برگزار شد.

جناب دکتر حاجی دولوو معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران از برگزاری این دوره بازدید کرده و ضمن تشکر از انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و شرکت برسام نیرو، استقبال بالای دانشجویان از این دوره با توجه به نزدیک بودن زمان امتحانات را نشانه‌ی نیاز بالای دانشگاه به برگزاری این دوره و دوره‌های مشابه دانسته و پیشنهاد برگزاری دوره‌های بیشتر را مطرح کردند.

وی از دانشجویان دعوت کردند ضمن گذراندن واحدهای دانشگاهی با شرکت در دوره‌هایی از این دست به دنبال ایده‌های نو و بالا بردن مهارت‌های عملی قبل از ورود به بازار کار باشند.
:
:
:
آخرین اخبار