تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۴۷۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول امور اجرائی آرد ونان شادگان:
ارتقای کیفیت نان در شادگان در دستور کار قرار دارد
مسئول امور اجرائی آرد و نان شادگان با بیان اینکه ارتقا کیفیت نان در شادگان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد گفت:کیفیت آرد و نان در این شهرستان افزایش می‌یابد
 مسئول امور اجرائی آرد و نان شادگان با بیان اینکه ارتقا کیفیت نان در شادگان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد گفت:کیفیت آرد و نان در این شهرستان افزایش می‌یابد.

عادل آلبوناصر با تاکید بر اینکه باید نوع پخت نان و بهداشتی بودن آن  مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: در صورتی که به این دو اصل توجه شود بخشی از مشکلات حوزه آرد و نان که همواره مردم از این وضعیت گلایه‌ مند هستند، رفع می‌شوند.

وی با تأکید به اینکه نظارت بر نانوایی های به صورت مستمر در حال انجام است، بیان کرد: با مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان تیم بازرسی با حضور نمایندگان فرمانداری، اتحادیه صنف نانوایان، ‌اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و مرکز بهداشت شهرستان شادگان تشکیل و براساس فرمت و شاخصهای مورد نظر به صورت هفتگی از نانوایی های سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

مسئول امور اجرائی آرد ونان شادگان با بیان اینکه نحوه پخت نان در کیفیت آن بسیار موثر است، افزود: ولی کیفیت نان تا حدود زیادی بستگی به نوع پخت آن دارد و تنها از طریق ایجاد رقابت میان صنوف نانوایان می‌توان افزایش کیفیت نان را درشهرستان شادگان رقم زد.

آلبوناصر گفت: نان غذای غالب و اصلی مردم را تشکیل می دهد به همین دلیل نهایت همکاری در زمینه تهیه آرد و نان سالم در این شهرستان انجام شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار