تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اهواز: اخلاق مداری رکن اساسی انتخابات است
امام جمعه اهواز گفت: اخلاق مداری رکن اساسی انتخابات در ایران است و باید در این باره توجه ویژه داشت.

به گزارش فارس، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه های  نماز جمعه اهواز اظهار داشت:باید توجه داشت در انتخابات اخلاق اسلامی به شایستگی اجرا شود.

وی افزود: باید در انتخابات بر عرضه خود تکیه کرد و نباید با نفی دیگری برای خود تبلیغ کرد زیرا این امر از مظاهر تخریب است و گناه محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید همانگونه که همواره در تمام صحنه‌ها هوشیار بوده‌اند باشکوه و عظمت بر پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و همچنین کسانی که مورد تایید واقع نشده اند از وجود آن‌ها در عرصه های دیگر استفاده خواهد شد.

موسوی جزایری در خصوص موفقیت‌های هسته ای ایران گفت: تکنولوژی هسته ای در کشور ایران به منظور مقاصد صلح آمیز و در جهت درمان بیماران به کار می‌رود.

وی تاکید کرد: دشمن تصور کرده است که با تحریم می‌تواند ایران اسلامی را در امور متوقف کند ولی باید گفت که در این باره بسیار اشتباه کرده است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در صنعت، کشاورزی و تولید ماشین نیز به بهره گیری از انرژِی هسته ای نیار داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: ما باید در تمام زمینه‌ها از جمله تامین قطعات تا تکنولوژی هسته ای و پرتاب ماهواره به خود متکی باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار