تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۹۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه تاکید کرد:
ضرورت اجرایی شدن طرح انتقال آب از کارون 3
فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از بخش‌های این شهرستان، گفت: آب شرب مورد نیاز بسیاری از روستاهای ایذه با تانکر تامین می‌شود و مردم وضعیت مناسبی ندارند
فرماندار ایذه با اشاره به وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از بخش‌های این شهرستان، گفت: آب شرب مورد نیاز بسیاری از روستاهای ایذه با تانکر تامین می‌شود و مردم وضعیت مناسبی ندارند.

محسن بیرانوند اظهار کرد: مردم روستاهای بخش سوسن، بخش مرکزی و بخش دهدز در بحث تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند و آب موردنیاز آن‌ها به وسیله تانکر تامین می‌شود.

وی افزود: بیش از دو سال است که مردم بسیاری از روستاهای ایذه با این مشکل مواجه هستند که این مساله شایسته مردم نیست.آب شرب موردنیاز روستاها بر حسب نیاز مردم منطقه در فاصله‌های زمانی یک تا دو روزه از طریق تانکرهای آبرسان در منطقه تامین می‌شود.

فرماندار ایذه تصریح کرد: در طرح جامع انتقال آب از کارون سه، انتقال آب به روستاهای ایذه نیز در نظر گرفته شده است و مراحل اجرای آن در دست انجام است تا آب مورد نیاز روستاها از این طریق تامین و پایدار شود.

بیرانوند با تاکید بر اجرایی شدن طرح انتقال اّب کارون سه عنوان کرد: این پروژه، یک پروژه ملی است که پیمانکار و سرمایه‌گذار خارجی آن برای اجرای طرح مشخص شده است اما در خصوص زمان اجرای طرح نمی‌توان نظر داد. امیدواریم با اجرای این طرح، آب روستاهای شهرستان پایدار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار