تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۵۰۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته اول لیگ برتر فوتبال
استقلال تهران تسلیم نفت آبادان شد
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر کشور برابر استقلال تهران به پیروزی رسید
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر کشور برابر استقلال تهران به پیروزی رسید. این دیدار از ساعت 21 جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

شاگردان فراز کمالوند بازی را خوب شروع کردند و در دقایق ابتدایی مسابقه نیز چندین موقعیت گلزنی به دست آوردند. کرار جاسم که در این دیدار بسیار آماده نشان داد از روی ضربات کاشته توپ های خوبی را درون محوطه جریمه به مهاجم مان تیمش می رساند.

در دقیقه 15 این بازی، یکی از بازیکنان نفت آبادان درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور دستور ادامه بازی را داد و اعتقادی به پنالتی نداشت. سه دقیقه بعد نیز پاس کرار جاسم، بازیکن عراقی نفت، در موقعیتی خوب توپ را به پریرا رساند که عظیم گوگ، در محوطه جریمه او را سرنگون کرد و داور نیز این صحنه را پنالتی اعلام کرد.

کرار جاسم برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد و موفق شد برای آبادانی ها گلزنی کند. این نیمه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نفت آبادان به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که سهم شاگردان کمالوند بیشتر از حریف بود؛ در دقیقه 85 پریرا صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که نتوانست آن را به گل دوم تیمش تبدیل کند.

این دیدار با تک گل کرار جاسم به سود نفت آبادان به پایان رسید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلیمانی
|
PHILIPPINES
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
1
دمشون گرم انشالله همیشه پیروزی باشه واسه ایران مخصوصا واسه خوزستان...
:
:
:
آخرین اخبار