تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۵۲۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرانچار: کیفیت فولاد همیشه ما را به دردسر انداخته نه آب و هوای اهواز
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از زمان مربیگری ام در سپاهان به یاد دارم که همیشه در اهواز دچار دردسر شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از زمان مربیگری ام در سپاهان به یاد دارم که همیشه در اهواز دچار دردسر شده‌ایم.

زلاتکو کرانچاردر نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهارکرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. فولادی‌ها به خوبی از ما استقبال کردند و محیط مناسبی را در اختیارمان قرار دادند. متاسفانه هم ما و هم فولاد از جام حذفی کنار رفتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم تا جبران حذف تلخ هر دو تیم از مسابقات حذفی باشد. در دوره اول مربیگری من در سپاهان به یاد می‌آورم که ما همیشه در اهواز مشکل داشتیم و این دردسر به خاطر سطح کیفی بازی فولاد خوزستان بود نه آب و هوای اهواز.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: امیدوارم از نظر کیفیت بازی بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به فولاد ارائه دهیم تا با نتیجه مثبتی به شهرمان برگردیم. ما می‌دانیم که فولاد چند بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده است و طبق آنالیزی که از این تیم داشته‌ایم این تیم موفق شده بازی تاکتیکی و تکنیکی ارائه دهد و همانطور که گفتم از نظر کیفیت بتوانیم برتری خودمان را نسبت به فولاد نشان دهیم.
وی بیان کرد: ما در واقع آگاهیم که بازی مشکلی پیش‌رو داریم و از همان هفته اول مسابقه به مسابقه موفق شدیم کیفیت خودمان را افزایش دهیم. البته بحث گلزنی کم داریم و امیدوارم غلطک گلزنی ما از بازی با فولاد راه بیفتد.

وی گفت: باید بگویم که ضرب‌المثل معروفی وجود دارد که شیر زخمی خطرناک‌تر از یک جاندار است و با توجه به اینکه فولاد در جام حذفی برابر یک تیم لیگ یکی حذف شد به مراتب فردا با انگیزه‌تر مقابل ما حاضر می‌شود.

کرانچارخاطرنشان کرد: بازیکنان فولاد برابر سپاهان یک انگیزه مضاعف را نشان می‌دهند و می‌ماند تدبیر تیمی که ببینیم از طرف کدام تیم بهتر ارائه می‌شود. ما برای بازی فردا مصدوم نداریم و 20 بازیکن را با خود به اهواز آورده‌ایم و امیدواریم از آمادگی جسمانی‌شان بهره ببریم.

وی بیان کرد: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و باید بگویم با توجه به اینکه 10 بازیکن جدید به خدمت گرفته‌ایم تقریبا تیم نوپایی هستیم و همانطور که گفتم مشکل اصلی ما در خط حمله است که از فرصت‌ها برای گلزنی بهره نمی‌بریم که امیدوارم این مشکل حل شود چرا که این مشکل باعث شده نتوانیم در برخی بازی‌ها به پیروزی برسیم و امیدوارم بازیکنانی از جمله ساسان انصاری، محمدی و میرزایی از گرایش پست خود برای گلزنی استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ساختار تیمی ما از نظر لیست بازیکن بسته شده است و باید کار کنیم تا از نظر کیفیت نیز نتیجه بگیریم.

وی درباره علی کریمی و اینکه چه شد که با آمدن کرانچار به سپاهان، او هم به سپاهان آمده است؟ گفت: علی کریمی پیش از من به دیناموزاگرب رفته بود و باید بگویم او با دیدگاهی که در ایران داشت به این تیم رفت و فکر می‌کرد با آن آمادگی جسمانی می‌تواند خودش را با فوتبال آنجا تطابق دهد که به این صورت نشد و بعد از آن من دیگر در این تیم حضور نداشتم. او بعد هم به تیم خواهرخوانده دیناموزاگرب پیوست که در آنجا نتوانست رضایت سرمربی را جلب کند ولی کریمی فوتبال اروپایی را لمس کرد. بعد هم که من خواستم به سپاهان برگردد و امیدوارم که هر چه سریعتر به کار ما بیاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار