تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۵۳۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد:
توزیع مرغ، گوشت، برنج و شکر به منظور تنظیم بازار محرم
به منظور تنظیم بازار ماه محرم، اقلامی همچون مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر در بازار توزیع خواهد شد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به روند کاهشی قیمت مرغ با آغاز ماه محرم، گفت: به منظور تنظیم بازار ماه محرم، اقلامی همچون مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر در بازار توزیع خواهد شد.
 
مسعود احمدی اظهار کرد: قیمت مرغ نسبت به پیش از آغاز محرم کاهش چشمگیری داشته و نسبت به هفته گذشته حدود 400 تا 500 تومان کاهش پیدا کرده است.
 
وی افزود: به منظور تنظیم بازار ماه محرم، مرغ منجمد در بازار با قیمت هر کیلو 5800 تومان برای مصرف کننده توزیع شد و این در حالی است که قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر حدود 7300 تا 7400 تومان است و قیمت آن نسبت به ماه گذشته که حدود 8300 تومان بود، حدود هزار تومان کاهش دارد.
 
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در ایام ماه محرم برای تنظیم بازار استان محصولاتی از جمله برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ منجمد در حال توزیع است تا شاهد افزایش قیمت این محصولات اساسی در بازار نباشیم و پیش‌بینی‌های لازم نیز در این زمینه انجام گرفته است.
 
احمدی عنوان کرد: برنجی که در استان توزیع می‌شود از نوع برنج درجه یک هندی است که با قیمت هر کیلو 4000 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد. همچنین مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5800 تومان، گوشت قرمز با قیمت 22هزار و 400 تومان و شکر نیز با قیمت 2520 تومان در بازار توزیع خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که در بحث توزیع برنج بود، حدود 600تن برنج در اختیار خوزستان قرار گرفته است اما در سایر موارد مانند شکر، مرغ و گوشت قرمز، استان هیچ گونه محدودیتی در بحث توزیع آن‌ها ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار