تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۵۴۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سوداگران مرگ در دزفول
فرمانده انتظامی دزفول از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف بیش از 12 کیلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی دزفول از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف بیش از 12 کیلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی الهامی در تشریح این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی یک باند سه نفره تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی سه سوداگر مرگ را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ الهامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان مقدار 12 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه گرم گراس ، دو حقه وافور و سه عدد ترازو توزين کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده راهی مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک ، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.
:
:
:
آخرین اخبار