تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۰۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به دیدارهای نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند
نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.

در چارچوب این رقابت ها تیم بحران زده استقلال خوزستان میهمان تیم دسته یکی ملوان بندر انزلی است و در صورت برد برابر این تیم می تواند به جمع هشت تیم برتر صعود کند.

آخرین دیدار بین این دو تیم به اواخر تیرماه سال جاری بر می گردد که در دیداری دوستانه و جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند. در آن دیدار بین بازیکنان و هواداران درگیری رخ داد و این امر موجب شد تا این دیدار نیمه تمام رها شود.

در 6بازی آخر دو تیم در برابر یکدیگر، ملوانان سه بازی را برده اند و سه بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

در لیگ سیزدهم بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در بازی برگشت ملوان دو بر یک استقلال خوزستان را در اهواز شکست داد.

مصاف 2 تیم در لیگ چهاردهم با دو برد ملوانی ها همراه بود که قوهای سفید موفق شدند در هر دو بازی رفت و برگشت با نتایج دو بر یک و دو بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهند.

آبی های خوزستان در حالی باید به مصاف تیم ملوان بروند که هنوز تکلیف این تیم برای حضور در این دیدار مشخص نیست این در حالی است که این تیم از 10 بازی گذشته خود با 7 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

در سوی مقابل،قوهای سفید (ملوان) که از 9 بازی گذشته خود 13 امتیاز تصاحب کرده اند حال و روز بهتری نسبت به آبی های خوزستان ندارند و هواداران این تیم از نتایج کسب شده ناراحت هستند.

تیم صنعت نفت آبادان دیگر تیم خوزستانی حاضر در این مرحله از رقابت های جام حذفی میزبان تیم داماش گیلان خواهد بود تا از امتیاز خانگی برای چیره شدن بر حریف سرسخت خود بهره مند شود.

زردپوشان آبادانی در 2 دیدار آخر خود برابر تیم داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور یک برد و یک تساوی کسب کرده اند و در صدد برد دیگر برابر این نماینده فوتبال گیلان هستند.

آخرین برد برزیلی های ایران به آذرماه سال 94 بر می گردد که تیم صنعت نفت آبادان با گلزنی امین متوسل زاده با یک گل از سد داماشی ها گذشت.

در حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان از 9 بازی خود در لیگ برتر صاحب 13 امتیاز است و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد اما در سوی مقابل تیم داماش گیلان که در گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.

دیدار نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح ذیل است:

پنجشنبه - 4 آبان ماه 96
صنعت نفت آبادان - داماش گیلان، ساعت 18، ورزشگاه تختی آبادان
داور: شاهو اصلانی، کمک‌ها: براتعلی مولوی و هیوا بهمنی، داور چهارم: عقیل جهانبازی

جمعه - 5 آبان ماه 96
ملوان بندرانزلی - استقلال خوزستان، ساعت 14، ورزشگاه تختی بندرانزلی
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: بابک داوری و امیر مبشر، داور چهارم: ناصر جنگی

گفتنی است در این مرحله از جام حذفی هفت تیم از لیگ برتر ، هفت تیم از لیگ یک و دو تیم از لیگ دو حضور دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار