تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۵۵۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شرکت ملی حفاری ایران خبرداد:
حفر و تکمیل 90 حلقه چاه نفت و گاز از ابتدای سال تاکنون
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 90 حلقه چاه‌های نفت و گاز از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق مختلف خشکی و دریایی کشور خبر داد
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 90 حلقه چاه‌های نفت و گاز از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق مختلف خشکی و دریایی کشور خبر داد.
 
حمید رضا خوشایند در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این تعداد چاه 37 حلقه توسعه‌ای توصیفی، دو حلقه اکتشافی و 37 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.
 
وی با اشاره به این‌که از مجموع 74 دستگاه حفاری خشکی و دریایی شرکت بیشترین تعداد در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب استقرار دارد، افزود: از تعداد 90 حلقه چاه 68 حلقه شامل 29 حلقه توسعه‌ای توصیفی و 39 حلقه تعمیری در میادین تحت سرپرستی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع این شرکت حفر شده است.
 
خوشایند اظهار کرد: همچنین عملیات حفاری شش حلقه چاه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره، 14 حلقه در پروژه‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دو حلقه در مناطق مورد نظر مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به اتمام رسید.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متخصصان این شرکت در این مدت موفق شدند رقم 157 هزار و 623 متر حفاری را به ثبت رسانند.
 
وی با اشاره به تلاش‌های به عمل آمده در جهت شتاب بخشیدن به عملیات حفاری افزود: با تمهیدات به کار گرفته شده در این ارتباط در هفت ماه گذشته، حفاری 15 حلقه چاه در میادین آزادگان جنوبی، بی بی حکیمه، گچساران، قشم، پرنج، خارگ، قلعه نار، آغاجاری، اهواز و رگ سفید 490 روز زودتر از برنامه تعریف شده از سوی کارفرما به پایان رسید و تحویل شرکت‌های متقاضی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار