تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۵۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اجرای 5 طرح سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای 5 طرح کشوری حوزه سلامت برای 981 هزار دانش‌آموز خوزستانی خبر داد
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای 5 طرح کشوری حوزه سلامت برای 981 هزار دانش‌آموز خوزستانی خبر داد.

محمود معزی اظهار کرد: معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با اجرای طرح‌هایی مثل وارنیش فلوراید، ویتامین D، مقابله با پدیکلوزیس(شپش)، مقابله با تنبلی چشم، آهن یاری و مگادوز 980 هزار دانش‌آموز خوزستانی را تحت پوشش خدمات سلامتی قرار داده است.

وی با بیان این‌که این طرح‌ها در قالب تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همه ساله در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: اجرای منسجم برنامه‌های مشترک تنها با تعامل دو سویه بین دانشگاه علوم پزشکی استان و مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان محقق خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت علمی معاونت بهداشت و درمان علوم پزشکی استان و توجه به امر پیشگیری از بیماری‌ها می‌تواند نقش موثری در ارتقای شاخص‌های سلامت دانش‌آموزان استان داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار