تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۷۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطار اهواز - خرمشهر و بالعکس از 14 تا 30 آذر رایگان شد
قطار حومه ای اهواز - خرمشهر و بالعکس از 14 آذر تا پایان این ماه به رایگان مسافران را جابجا می کند
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: قطار حومه ای اهواز - خرمشهر و بالعکس از 14 آذر تا پایان این ماه به رایگان مسافران را جابجا می کند.

عبدالکریم درویش زاده اظهارکرد:در توافق به عمل آمده بین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل راه آهن جنوب، به منظور آسان سازی و ایمنی تردد هم استانی ها و هموطنان برای حضور در جشنواره خرید طلایی منطقه آزاد اروند، آمد وشد هم استانی ها با قطار در مسیر اهواز - خرمشهر و بالعکس رایگان است و هیچ گونه وجهی از مسافران دریافت نمی شود.

وی ظرفیت این قطارها را در هر مسیر 216 نفر اعلام کرد و افزود: حرکت قطار های مذکور از اهواز به خرمشهر ساعت 9صبح و زمان برگشت ساعت 22 از خرمشهر به اهواز خواهد بود.

جشنواره خرید طلایی اروند از 14 آذر جاری در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) کار خود را آغاز کرده و تا 30 آذر برپاست. در این جشنواره تخفیف های ویژه ازجمله تخفیف 11 درصدی خرید طلا، و نیز برنامه های شاد فرهنگی و هنری نیز تدارک دیده شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
یعنی نمیشه یه برنامه ای بزارن که توش ایراد اشکال نباشه
خو حالا نه صبح رفتنش از اهواز خیلی خوبه و حرفی توش نیست آخه ده شب برگشتنش چیه ؟ ! چرا اونوقت ؟یعنی ساعت دوازده شب مردم برسن اهواز اونوقت حتما میخوان هر کدوم بالای ده ،پونزده تومن پول کرایه بدن تا برسن خونه هاشون آره ؟!
آقا برگشتش هم باید یه طوری باشه ردیف باشه تو هوا روشنی مردم برگردن یا اینکه یه سرویس هایی بزارن راه اهن مردمو برسونه یه نقاطی از شهر لااقل
اصلا خاک تو سر این راه آهن و اتوبوسرانی خط واحد کنه که یه ایستگاه اتوبوس نگذاشتن تو راه اهن
این چه وضعیتی یه این شهر خراب شده داره که از هر جاش میگیری از جای دیگه اش در میره
ااا ه ه ه
:
:
:
آخرین اخبار