تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۷۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سانحه رانندگي اتوبوس راهيان نور دانش‌آموزان دختر در سوسنگرد/ 4 نفر كشته شدند
فرماندار دشت‌آزادگان از برخورد اتوبوس راهيان نور حامل دانش‌آموزان استان البرز با یک دستگاه وانت و واژگوني اتوبوس در محور کمربندی سوسنگرد و فوت 4 نفر از  مسافران اين اتوبوس خبر داد.

سانحه رانندگي اتوبوس راهيان نور دانش‌آموزان دختر در سوسنگرد/ 4 نفر كشته شدند

عبدالرضا سعيدي‌نيا اظهار كرد: بر اثر برخورد اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان البرز با وانت و واژگوني اتوبوس در محور سوسنگرد، چهار نفر مسافران اتوبوس شامل سهدانش‌آموز دختر و يك همراه، جان خود را از دست دادند.

وي افزود: هفت نفر از دانش‌آموزان در اين حادثه داراي جراحت شده‌اند كه براي مداواي بيشتر به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شدند و ساير دانش‌آموزان نيز به صورت سرپايي در محل درمان شدند.

تکمیلی:

اسامي برخی از مصدومان حادثه اتوبوس راهيان نور در سوسنگرد

پنج نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس راهيان نور دانش آموزان دختر استان البرز در محور کمربندی سوسنگرد به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. 
  
اسامی پنج نفر از مصدومان این حادثه بدین شرح است: 

زهرا امام‌قلي 
  
افشين حمادي 
  
حديثه روزبان 
  
بهنوش توده‌خرفي 
  
داوود سردشتي 

انتقال 11 مصدوم حادثه اتوبوس راهیان نور به بیمارستان گلستان اهواز / اعلام آماده‌باش در دو بیمارستان

قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار کشته‌شدگان حادثه اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی از اعلام آماده‌باش در دو بیمارستان اهواز خبر داد.

دکتر رمضان احدی اظهار کرد: عصر امروز اتوبوس اردوی راهیان نور که حامل دانش‌آموزانی از استان البرز بود در محور سوسنگرد- دهلاویه دچار سانحه و واژگون شد.

وی ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در محل حادثه جان باختند و آمار کشته‌شدگان حادثه تا این لحظه چهار نفر بوده است.

قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تاکنون 11 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده‌اند که حال عمومی 9 نفر از آن‌ها خوب گزارش شده است و دو نفر دیگر نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند.

احدی ادامه داد: همچنین شماری از مصدومان این حادثه به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند. از حدود دو ساعت پیش به هر دو بیمارستان بقایی و گلستان آماده‌باش داده‌ایم.

اعلام اسامی و سن جانباختگان حادثه اتوبوس راهیان نور

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اسامی کشته‌شدگان حادثه اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی را اعلام کرد.

فرهاد حمزه‌لویی با اشاره به حادثه تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز که بعدازظهر امروز در محور سوسنگرد-بستان رخ داد، اسامی آخرین آمار از کشته‌شدگان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:

1. زهرا صابری، 16 ساله- دانش‌آموز

2. فائزه دریایان، 15 ساله، دانش‌آموز

3. سکینه بیات، 35 ساله، معلم

4. فتح‌الله سامانی، 50 ساله

اعزام 44 مصدوم حادثه اتوبوس راهیان نور به اهواز / حال سه مصدوم وخیم است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز از اعزام 44 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی به بیمارستان‌های گلستان و بقایی خبر داد. 
 
دکتر مهران ورناصری با اشاره به وقوع تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز در محور سوسنگرد - بستان که عصر امروز رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند. اکنون تعداد دقیق مصدومان این حادثه مشخص نیست و در این زمینه در حال جمعبندی هستیم. 
 
وی ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه سریعا به سه بیمارستان در اهواز اعلام آماده‌باش شد که با ارزیابی شرایط تصمیم گرفتیم مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شوند. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: تاکنون 44 نفر از مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شده‌اند که از این تعداد 14 مصدوم که تقریبا 10 دانش‌آموز و بقیه از رانند‌گان یا کادر فنی یا مربی هستند با اعزام به بیمارستان گلستان تحت درمان قرار گرفته اند. 
 
ورناصری ادامه داد: همچنین از مجموع این 44 مصدوم، 30 مصدوم شامل 27 دانش‌آموز و سه معلم یا مربی به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند. 
 
وی‌ با اشاره به آخرین روند فرآیند درمان مصدومان این حادثه عنوان کرد: از مجموع 44 مصدوم این حادثه که به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند، تنها حال سه مصدوم که هم‌ اکنون در بیمارستان گلستان هستند، وخیم است و بابت حال آن‌ها نگرانی وجود دارد. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: بابت وضعیت 31 مصدوم دیگر نگرانی وجود ندارد و اقدامات درمانی لازم برای اکثر این مصدومان تماما انجام شده است و تنها به منظور حصول اطمینان از سلامت جسمی این مصدومان، آن‌ها را در بیمارستان نگه داشته ایم. 
 
ورناصری با شاره به حضور کلیه‌ کادرهای تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های بقایی و گلستان در پی وقوع این حادثه، گفت: اکنون روند درمان مصدومان این حادثه به خوبی در حال انجام است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار