تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۵۹۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان:
واژگونی خودروی پژو ۵ مصدوم برجا گذاشت
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ پنج نفر را مصدوم و سه نفر دیگر را نیز راهی بیمارستان کرد.

مجتبی طحان با اشاره به حادثه  واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ اظهار کرد: این حادثه شامگاه جمعه در ۳۵ کیلومتری محور مسجدسلیمان به اهواز ( دوراهی لالی) رخ داد.

وی افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم و ۳ نفر  به دلیل نیاز به انجام اقدامات درمانی بیشتر به سرعت راهی بیمارستان شدند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز فرماندهی و هماهنگی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان تیمی از امدادگران و نجاتگران زبده هلال احمر به همراه همه تجهیزات ضروری به سرعت به محل وقوع حادثه اعزام و اقدامات لازم را به عمل آوردند.

طحان یادآور شد: تیم رهاسازی جمعیت هلال احمر پس از حضور در محل حادثه اقدام به خارج سازی مصدومان این حادثه براساس دستورالعمل ها و پروتکل های تخصصی و حرفه ای رهاسازی مصدومان حوادث خودرویی و جاده ای و انتقال برخی از آنها به نزدیکترین مرکز درمانی کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه حضور به موقع امدادگران و نجاتگران هلال احمر در صحنه حادثه باعث نجات جان مصدومان و مانع بروز هرگونه اتفاق ناگواری شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: پیام ها و هشدارهای ایمنی را به دفعات و از طریق ابزارهای ارتباطی به رانندگان وسایل نقلیه منتقل می کنیم، اما متاسفانه برخی رانندگان با بی احتیاطی علاوه بر آنکه جان خود و دیگران را به خطر می اندازند، عزیزان شان را هم داغدار می کنند.

طحان ادامه داد: جان انسان ها در آموزه های تخصصی و علمی و هم به لحاظ انسانی برای مجموعه هلال احمر از هر چیزی مهم تر و نجات آن واجب تر است.

وی در پایان بیان کرد: نادیده گرفتن هشدارهای ایمنی، عدم رعایت قوانین و قواعد راهنمایی و رانندگی  و بی احتیاطی نتیجه ای به جز مرگ برای رانندگان متخلف نداشته و ندارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار