تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۵۹۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:
تلاش می‌کنیم هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن هزینه سرویس از تحصیل باز نماند
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به این‌که هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی سالانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان از این هزینه توسط ما پرداخت شد. امیدواریم امسال نیز بتوانیم در همین حدود پرداخت داشته باشیم و تلاش می‌کنیم هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن هزینه سرویس از تحصیل بازنماند . 
  
علی ممبینی اظهار کرد: هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی به صورت مشارکتی از سوی آموزش و پرورش استثنایی و والدین پرداخت می‌شود اما درصد پرداختی ما با توجه به محرومیت شهر متفاوت است. به طور مثال هزینه سرویس در شهرهایی مانند بستان، دهدز، اروندکنار و... رایگان است و در اهواز بیش از ۸۰ درصد هزینه سرویس از طرف آموزش و پرورش استثنایی پرداخت می‌شود . 
  
وی افزود: سال گذشته آموزش و پرورش دانش‌آموزان استثنایی بیش از ۹۰ درصد هزینه سرویس مدارس را برای تمام شهرهای استان پرداخت کرد. در حال حاضر بودجه‌ای که قرار است برای هزینه سرویس به ما پرداخت شود مشخص نیست چراکه هزینه‌ها به صورت یکجا پرداخت نمی‌شوند. اما هزینه سرویس در برخی شهرها برای ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی ماه پرداخت شده است، به زودی هزینه بهمن‌ماه نیز واریز می‌شود . 
  
رئیس آموزش و ‌پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال است، گفت: اعتبار لازم برای تامین هزینه ایاب و ذهاب این دانش‌آموزان از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان تامین می‌شود. 
  
ممبینی ادامه داد: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای تامین هزینه ایاب و ذهاب این دانش‌آموزان از طرف ما پرداخت شد. امیدواریم امسال نیز بتوانیم همین حدود پرداخت کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم چند درصد از هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان توسط ما پرداخت خواهد شد اما تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزی به دلیل نداشتن هزینه سرویس از تحصیل بازنماند .
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار