تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهت بررسي روند پيشرفت پروژه قائم صورت گرفت
جلسه مشترك شهردار دزفول با مدیرعامل بانك شهر كشور
مديرعامل بانک شهر و معاون وی به اتفاق شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه قائم و دیگر ظرفیت های شهر دزفول جهت سرمایه گذاری بازدید بعمل آوردند .

به دعوت مهندس دوائی فر جلسه ی مشترکی جهت پیشبرد پروژه قائم و سرمایه گذاری های جدید با مدیرعامل بانک شهر برگزار شد .

  
مديرعامل بانک شهر و معاون وی به اتفاق شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه قائم و دیگر ظرفیت های شهر دزفول جهت سرمایه گذاری بازدید بعمل آوردند .

پس از این بازدید جلسه ای در محل دفتر شهردار دزفول تشکیل و در خصوص حل مشکل پروژه قائم گفتگو و تبادل نظر شد .

در این جلسه دکتر پور زرندی ، مدیر عامل بانک شهر با اعطای تسهیلات جهت تکمیل پروژه قائم موافقت و اعلام نمودند این تسهیلات با توجه به روند پیشرفت پروژه و ارائه صورت وضعیت از سوی شهرداری پرداخت خواهد گردید .

دکتر پور زرندی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر دزفول جهت سرمایه گذاری در زمینه گردشگری گفت : دزفول از مزیت های ویژه ای جهت جذب گردشگر برخوردار است . اما امکانات زیر بنایی شهر جهت استقبال از گردشگران داخلی و خارجی باید احیا و تقویت شود، از این رو انتظار می رود با توجه به درایت و تجارب ارزشمند مهندس دوائی فر که فردی شناخته شده در کشور و شهرداری با برنامه است استراتژی صحیحی جهت جذب سرمایه گذار توسط شهرداری برای انجام پروژه های عمرانی ، رفاهی و خدماتی و تفریحی در دزفول تدوین شود.

 مدیرعامل بانک شهر افزود : بسیاری از مردم و بویژه سرمایه گذاران از ظرفیت های خدادادی و بسترهای سرمایه گذاری و گردشگری دزفول اطلاع ندارند و در صورت ایجاد سازه کار صحیح معرفی و بستر سازی قطعاً شاهد شکوفایی این شهر خواهیم بود .

وی با بيان اينكه دزفول قطب کشاورزی كشور است گفت : با توجه به تولیدات چهار فصل محصولات زراعی در این منطقه ، لازم است مدیران میوه و تره بار این شهر ساماندهی شده و شرایطی جهت صادرات محصولات کشاورزی دزفول به خارج از کشور فراهم شود.

دکتر پورزرندی خاطر نشان کرد : بانک شهر علاوه بر پروژه قائم آمادگی دارد در زمینه های زیربنایی از جمله ساخت هتل و اقامتگاه و حمل و نقل در دزفول سرمایه گذاری نماید.

مهندس دوائی فر ضمن تقدیر از حضور دکتر پور زرندی و دکتر تابش فر در دزفول ابراز امیدواری کرد که همکاری مشترک بین شهرداری دزفول و بانک شهر بيش از پيش گسترش یابد .
:
:
:
آخرین اخبار