تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۶۰۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز/ تعیین محدوده شهرستان کارون به معاونت سیاسی وزارت کشور ارجاع شد
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست نمایندگان اهواز با وزیر کشور درباره کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز اظهار کرد: مبلغ 170میلیارد تومان از اعتبارات بودجه سال آینده قطار شهری اهواز کاهش پیدا کرده است.

علی ساری صبح امروز با اشاره به نشست نمایندگان اهواز با وزیر کشور در رابطه با کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز اظهار کرد: مبلغ 170 میلیارد تومان از اعتبارات سال آینده قطار شهری اهواز کاهش پیداکرده است.

وی  با بیان اینکه مسئله قطار شهری اهواز پیچیده است، گفت: مشکلات قطار شهری اهواز به این سادگی  با ذکر اعداد و ارقام قابل‌حل نیست به همین دلیل از وزیر کشور درخواست شد مشکل قطار شهری به‌صورت تخصصی و عملیاتی با حضور استاندار، شهردار، پیمانکار پروژه قطار شهری، نماینده شورای شهر، نمایندگان اهواز در مجلس و مدیرعامل شرکت کیسون بررسی شود.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس عنوان کرد: درست است فعالیت قطار شهری اهواز از سر گرفته شده اما این به آن معنا نیست که مشکل پرداخت حقوق کارکنان قطار شهری، مشکلات اعتباری و مسائل مربوط به پیشرفت این پروژه حل‌شده است.

ساری در رابطه با تعیین محدوده شهرستان کارون و تبدیل منطقه قلعه چنعان  به شهر عنوان کرد: این دو موضوع نیز به‌منظور بررسی‌های کارشناسی به معاونت سیاسی وزارت کشور ارجاع شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار