تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۶۱۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح‌های ورزشی هندیجان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسند
رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: ساخت و تکمیل طرح‌هایی چون استخر سرپوشیده شهرستان و سالن ورزشی روستای ده‌ملا از اعتبارات ارزش‌افزوده با مساعدت مسئولان در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین محسنی نژاد اظهار کرد: با تمام توان برای رفع مشکلات ورزش شهرستان قدم برمی‌داریم و امیدواریم روزی فرابرسد که ورزش هندیجان بدون کمترین کاستی به اهداف و خواسته‌های خود برسد.

وی افزود: رویکرد مدیریتی ما توجه به امر استعدادیابی و ورزش همگانی بوده و در این راستا جلسات متعددی با مسئولان و هیأت های ورزشی شهرستان در همین خصوص و توجه بیشتر به این موضوع برگزارشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان بابیان اینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت هرچه بیشتر ورزش هندیجان به کار می‌گیریم، عنوان کرد: زیرساخت‌های مناسب و ورزشکاران بااستعدادی در هندیجان وجود دارند که امیدواریم بتوانیم از این زیرساخت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی گفت: شهرستان هندیجان از ظرفیت بالایی در امر ورزش برخوردار است که حضور بالای علاقه مندان به رشته‌های فوتبال، والیبال، کشتی، تکواندو، کاراته، ووشو، آمادگی جسمانی، ایروبیک، تنیس روی میز و بدن‌سازی موجب شده تا شاهد حضور موفق ورزشکاران شهرستان در رشته‌های ذکرشده باشیم.

محسنی نژاد با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی بیان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و راهکارهای اصولی با بهره‌گیری از ظرفیت و قدرت اطلاع‌رسانی باید زمینه تشویق و تحریک مردم را به ورزش همگانی هموار کرد.

وی از برکناری روسای هیأت ورزشی کم‌کار خبر داد و گفت: مدیریت هیأت های ورزشی شهرستان باید به افرادی محول شود که علاوه بر داشتن مدیریت، عشق و علاقه خدمت کردن به ورزش را نیز داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان با قاطعیت و جدیت تمام به دنبال ساماندهی و تغییرات مدیریتی در میان هیأت های است که فعالیت آن‌ها ضعیف و ناکارآمد است.

وی با تأکید بر حمایت از توسعه ورزش‌های بومی و محلی و ورزش روستایی عنوان کرد: ظرفیت ورزش روستایی با مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان و همچنین در جهت احداث فضاهای ورزشی و پرورش استعدادهای ورزش روستایی آماده شکوفایی است که مسابقات فوتبال جام روستایی در حال برگزاری ست و مسابقات والیبال را نیز در آینده مدنظر داریم

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان افزود: ساخت و تکمیل طرح‌هایی چون استخر سرپوشیده شهرستان و سالن ورزشی روستای ده‌ملا از اعتبارات ارزش‌افزوده با مساعدت مسئولان در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

محسنی نژاد در پایان بابیان اینکه پیشکسوتان ورزش شهرستان ستاره‌های درخشانی هستند که هیچ‌گاه از یاد و خاطره‌ها نخواهند رفت ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم پیشکسوتان را که از ورزش دل‌زده شده‌اند را با ورزش آشتی دهیم و جان تازه‌ای به ورزش شهرستان بدهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار