تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۶۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مطرح کرد:
لغو تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس خوزستان از هفته آینده
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در رابطه با لغو تعطیلی مدارس خوزستان در روزهای پنجشنبه گفت: برنامه تعطیلی پنج شنبه ها از هفته آینده آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

محمد تقی زاده صبح امروز در رابطه با لغو تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: برنامه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از هفته آینده آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه لغو تعطیلی پنجشنبه شامل همه مدارس و مقاطع می‌شود، افزود: روزهای پنج‌شنبه زمانی در خوزستان فعال بود که بنا به دلایلی در چند سال گذشته در مورد تعطیلی آن تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: چنانچه بخواهیم روزهای پنج‌شنبه را کاملاً فعال کنیم برای این کار هیچ مشکلی نیز نداریم.

تقی زاده با اشاره به فعال شدن کمیته برنامه‌ریزی آموزش دروس پایه از طریق صداوسیما بیان کرد: برای آموزش از طریق صداوسیما درصدد دعوت از کسانی هستیم که ابتدا مجرب باشند و سپس شرایط به وجود آمده زمینه‌ای برای کسی ایجاد نکند که بخواهد با برگزاری کلاس‌های خصوصی و اخذ هزینه از دانش آموزان از وضعیت موجود سوءاستفاده کند.

وی عنوان کرد: برای آموزش از معلمانی دعوت می‌شود که علاقه‌مند به مشارکت و همکاری برای جبران عقب‌ماندگی دانش آموزان باشند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مختار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
اصلا طرح خوبی نیست
فقط باعث آزار اذیت مردم و بچه هامون میشه
اگه اینا زرنگن بیان از صدا و سیمای خوزستان و با معلم های خوب استان کلاس ها رو بزارن که همه تماشا کنند
مگه بقیه استان ها و تهران را نمیبینید که از این روش ها حتی برای کنکور که از همه مهم تره هم استفاده میکنن
پنجشنبه ها یعنی چی؟
بجاش باید صدا و سیما رو فعال کنن
از اون راه خیلی بهتره
رضا
|
GERMANY
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خواهشا مردم مناطق خاک گیر خوزستان با هم متحد بشن و زیربار این توطئه لغو تعطیلی پنج شنبه مدارس دیگه نرن چون اینا نمیخوان مشکل گردو غبارو حل کنن و فشارشو روی مردم میزارن مثل خیلی چیزای دیگه....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
سلام بنده با این طرح دایر بودن مدارس در استان مخالفم چون فقط لطمه به کار وبرنامه ریزیهای والدین میشه ومشکلاتی رو برای اونا ایجاد میکنه بنده دانشجو هستم وخودم پنجشنبه ها ازصبح کلاس دارم واز طرفی هم سرویس مدارس دارم نمیرسم به سرویی مدرسم در روز پنجشنبه
:
:
:
آخرین اخبار