تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۶۴۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های سینما با درس گرفتن از کاستی‌ها تدوین شوند
نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات سینمایی استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست معاون هنری سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه هنرمندان است و همه هنرمندان در حوزه‌های مختلف باید با خانه خود در تعامل باشند.

ناصر چنانی افزود: فعالیت‌های سینمایی به هر شکل و مضمونی که باشد نیاز به اندیشه و تفکر دارد و برنامه‌هایی که در حوزه سینما تدوین می‌شوند باید با درس گرفتن از کاستی‌های گذشته، برای حرکت به جلو تدوین و برنامه‌ریزی شوند.

وی با اشاره به نقش پررنگ بخش خصوصی در حوزه سینما تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگتری در حوزه سینما در استانی که مهد هنر است را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

معاون هنری سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر استان خوزستان در سال ٩٦ اشاره کرد و گفت: بخش عمده فیلم‌های اکران شده در این جشنواره بر اساس نیاز جامعه و مسایل روز تولید و با استقبال خوب مردم فهیم و هنردوست خوزستان روبه‌رو شد که این مسئولیت ما را به مراتب سنگین‌تر خواهد کرد.

در پایان مدیران مسئول آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات سینمایی به بیان مشکلات و ارایه گزارش عملکرد خود پرداختند. همچنین اعضای نظارت بر آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات آزاد سینمایی انتخاب و معرفی شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار