تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۶۴۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور صنعتگران برجسته صنایع دستی اهواز در نمایشگاه قرآن و عترت
10 صنعتگر صنایع دستی از کلانشهر اهواز در دوازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان، محصولات خود با موضوع قرآن کریم را ارایه می‎دهند
10 صنعتگر صنایع دستی از کلانشهر اهواز در دوازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان، محصولات خود با موضوع قرآن کریم را ارایه می‎دهند. 

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز در این خصوص اظهار کرد: باتوجه به این ‎که بسیاری از صنعتگران حوزه صنایع دستی در خوزستان محصولاتی با محوریت قرآن کریم نیز تولید می‎کنند، اعلام آمادگی کردیم تا با هماهنگی اداره‎کل ارشاد خوزستان که متولی برگزاری این نمایشگاه است، تعدادی از صنعتگران صنایع دستی اهواز که تولیداتی با موضوعیت قرآن کریم دارند را در این رویداد شرکت دهیم.

غلامرضا جلیلی‎نیا افزود: براین اساس 10 صنعتگر برجسته کلانشهر اهواز در رشته‎های معرق، مینای سفال، کاشی‎کاری، البسه محلی، البسه کودکان عرب (برای حضور در آیین گرگیعان)، چاپ باتیک، سجاده‎بافی، چرم و احرام‎بافی را برای حضور در این نمایشگاه معرفی کردیم.

او خاطرنشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان طی 2 هفته نخست ماه مبارک رمضان در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می‎شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار