تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۶۵۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بر اثر وقوع توفان شب گذشته اتفاق افتاد:
خسارت ۱۵ میلیارد ریالی به شبکه برق اهواز
معاون بهره برداری برق اهواز: توفان شب گذشته در اهواز ۱۵ میلیارد و هفتصد میلیون ریال به شبکه برق این شهر خسارت وارد کرد.

به نقل از شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سعید آقایی اظهار کرد: توفان شب گذشته با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت این شهر را درنوردید که تا ساعت ۱۲ شب تعداد ۸۰ فیدر فشار متوسط متاثر از این حادثه غیر مترقبه شد و طبق اعلام اولیه در ۱۵ نقطه شاهد سیم بریدگی بودیم.

وی افزود:گروههای عملیاتی با آمادگی کامل بلافاصله در محلهای آسیب دیده حاضر وتا ساعت ۲ بامداد ۶۸ فیدرعادی سازی و ۱۲ مورد باقیمانده  تا ساعت ۶ بامداد رفع آسیب شد.

آقایی همچنین گفت:پس ازعادی سازی فیدرها، اولویت ما رفع اشکال ترانسفورماتورهای  آسیب دیده بود که از ساعتهای اولیه حضور گروهها شروع شد و باتوجه به اینکه همکاران ما درحال کار روی شبکه هستند و انتظارمی رود تا ساعت ۱۶ کلیه نقاط باقیمانده عادی سازی شود.

 معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: در اثر توفان شب گذشته در بخش غیزانیه و شهرستان حمیدیه حدود ۵۰ اصله پایه سقوط کردندکه بخشی از بار بلافاصله انتقال داده شدو در تلاش هستیم تا پیش ازغروب امروز ، قسمتهای باقیمانده را نیزبرقدار کنیم.

 وی درمورد میزان خاموشی درسطح کلانشهراهواز ناشی از توفان گفت: ازمجموع۳۴۰ فیدر فشار متوسط این کلانشهرتعداد ۸۰ فیدر دچار مشکل شدکه بیشترین آسیب وارده در حوزه اموربرق منطقه ۴ ومحدوده کوی گلستان می باشدولی درمجموع  کمتر۲۰ از درصد از شهر دچار بی برقی شد و تلاش داریم تا قبل از عصر امروز وضعیت شبکه این مناطق را عادی سازی نمائیم.

معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز خسارت ناشی از این توفان به برق اهواز را بالغ بر ۱۵میلیارد و هفتصد میلیون ریال برآورد کرد، افزود: درحاضرمناطق  ۳۰۰ دستگاه و بخشی ازمسیرجاده خرمشهر، کوی مندلی، کوی علوی و سادات نیز قطعی برق دارند که همکاران گروه‌های عملیاتی در حال رفع مشکل می باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار