تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۷۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه وزش باد در خوزستان تا جمعه
سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ادامه وزش باد تا روز جمعه در سطح استان گفت: تا پایان هفته جاری تغییرات دمایی خاصی برای استان خوزستان پیش‌بینی نمی‌شود. 

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: وزش باد تا روز جمعه هفته جاری با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت. همچنین طی این مدت خلیج فارس مواج است.

وی با اشاره به وزش باد در برخی شهرهای استان در روز گذشته افزود: سرعت باد در روز گذشته در بستان، امیدیه و بهبهان 65 کیلومتر بر ساعت و در دزفول و آبادان 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین بیشینه سرعت باد در اهواز 33 کیلومتر بر ساعت و در برخی ساعات 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین روز گذشته در پی وزش باد و برخاستن گرد و غبار دید افقی در اهواز به 1800 متر رسید.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت دمای استان گفت: تا پایان هفته جاری تغییرات دمایی خاصی برای استان خوزستان پیش‌بینی نمی‌شود. 

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته هندیجان با 47 و ایذه با 18 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 و 45 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار