تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۶۷۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری: بازیکنانم بی‌نام و نشان ولی با کیفیت هستند/بازی برابری با اسپانیا نداریم
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: شاید بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم، نام و نشان نداشته باشند ولی مطمئنم کیفیت‌شان همانند بازیکنان با تجربه لیگ برتر است. 

محمود فکری با ابراز رضایت از نحوه یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات، اظهار کرد: از نظر زمانی کمی زمان را از دست دادیم ولی توانستیم با بازیکنانی که از نظر کیفیتی در شرایط خوبی هستند، وارد مذاکره شویم و قرارداد منعقد کنیم.

وی ادامه داد: شاید بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم، نام و نشان نداشته باشند ولی مطمئنم کیفیت‌شان همانند بازیکنان با تجربه لیگ برتر است. همچنین تاکنون با چند بازیکن از فصل گذشته تمدید کرده‌ایم و در ادامه نیز با سه بازیکن بومی استان تمدید خواهیم کرد. اگر بازهم نیاز باشد نفراتی از فصل گذشته را نگه می‌داریم، در غیر این‌صورت با نفرات جدیدی وارد مذاکره خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات تیم از فردا در مسجدسلیمان با نفراتی که جذب شده‌اند، آغاز می‌شود و امیدوارم شرایط به صورتی پیش برود که با آمادگی خوب پا به لیگ برتر بگذاریم.

وی در ادامه در خصوص دیدار امشب تیم‌ملی ایران برابر اسپانیا نیز اظهارکرد: بازی برابری نیست ولی فکر می‌کنم امشب باید از بازیکنانی که از قدرت دوندگی بالاتری برخوردار هستند، استفاده شود تا بتوانیم فضا را از حریف بگیرند و اجازه ندهند که بازیکنان اسپانیا موقعیت گلزنی به دست آورد.

فکری عنوان کرد: اسپانیا بازیکنان تراز اول دنیا را در اختیار دارد که از سرعت و تکنیک بالایی برخوردارند و از نظر تاکتیکی هم غنی هستند ولی همانطور که گفتم امیدوارم با دوندگی بیشتر اجازه نزدیک شدن بازیکنان اسپانیا را به دروازه‌مان ندهیم.

وی گفت: برد ایران برابر مراکش باعث خوشحالی مردم ایران شد و همین موضوع ما را به رقم زدن نتایج خوب در دیدارهای بعدی امیدوار کرد. به هر حال امیدوار بودن بسیار خوب است و ان‌شاءالله امشب نیز حداقل بتوانیم به تک امتیاز دیدار برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار